Alpina Only

Dankjewel Peter :blush:

1 like

Nog een keer de Seastrong Reissue. Met een advertentie van het origineel uit 1996.

10 likes


Blijven prachtig!

8 likes

Ook 2e hands? Op Uhrforum.de komen regelmatig keurig geprijsde Alpina’s voorbij! :+1:

10 likes

10 likes

Nieuwe Pilot watches van Alpina, met 12 Arabieren, yes, yes… Wel prijzig.

1 like

5 likes

10 likes

10 likes

6 likes

6 likes

6 likes

12 likes

4 lekkere Alpina rubberen banden. Oranje is gaaf. Nu op rood.

8 likes

#3, de grijze rubberen Alpina band

5 likes

12 likes

13 likes

Dit is een lekker rust draadje…
Zal ook eens even wat posten :grin::+1:t3:

Ik heb een paar maanden geleden deze GMT van @JohnD overgenomen.
Daar heb ik geen spijt van gehad.

Fixed that for you :nerd_face::grin::+1:t3:

Wat een prachtig en zeer praktisch horloge is dit toch, een makkelijke grab’n go door de quartz aandrijving. De originele strap zit heerlijk en voelt lekker stevig, rigide.

Supermooi gedetaileerd en… volgens mij uniek in deze prijsklasse, gecoat safier. Dat geeft zoveel diepte en detail op de dail.

Voor instap klassementje, en zeker geen competitie voor het mooie spul hierboven in de draad, is dit toch echt wel een echte topper.

#Alpinafanboy

5 likes

Zojuist binnen gekregen, wat een knaller :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes