Onlangs heb ik een fraaie Alpina handopwinder gescoord en… nog met een originele Alpina-kroon
De vorm van de wijzers hebben er sterk toe bijgedragen om dit horloge te kopen.
Mooi detail is ook de naar de wijzerplaat toegebogen minutenwijzer.
leuk horloge , welk cal zit erin?
komt deze toevallig uit Belgie? Had laatst een alpina gekocht maar ketste op laatste moment af , iemand anders was mij voor en dat was ze “vergeten”.
gekkehuus Schreef:
komt deze toevallig uit Belgie? Had laatst een
alpina gekocht maar ketste op laatste moment af ,
iemand anders was mij voor en dat was ze
"vergeten".
Geen idee of deze uit België is gekomen. Ik heb 'm van een Nederlandse horlogemaker gekocht.
Er zit een eigen werk in van Alpina; zal wel iets van cal.592 zijn. Heb ff geen sleutel bij de hand om hem open te maken.
Mooie klok, die is weinig gedragen. (tu)
Tijdloze schoonheid :~
Mijn beste,
Wat een magnifieke verworvenheid!!
“eenvoud in een meervoudige schoonheid“
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze sublieme Alpina.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond & feestelijk weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Ook diashock, kaleiwan en Tissot62 hartelijk dank voor de leuke reacties!
Gepost door: gekkehuus (IP gelogd)
Datum: 29 april 2011, 15:30
komt deze toevallig uit Belgie? Had laatst een alpina gekocht maar ketste op laatste moment af , iemand anders was mij voor en dat was ze “vergeten”.
Was dat soms een een bijna vergelijkbare alpina maar dan met champange / bruine wijzerplaat en rose gouden wijzers ? want dan denk ik te weten wie deze nu heeft >X
ja denk dat we het over dezelfde hebben , was btje lastig te zien(slechte foto) maar zat btje vreemde kleur wijzerplaat op.
Maakt mij verder ook niet uit hoor, was alleen een slechte smoes…als goedmaker had ze wel ander horloge voor mij maar dat was een Blita of zo ,daar kon ik niets mee.