Alpina Startimer Pilot Big Date + 4 x nieuwe nato 299 euro

Te koop.

Merk en model: Alpina Startimer Pilot Big Date
Diameter: 44 mm
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 06 2023
Factuur en/of certificaat: niks
Originele doos en/of eventuele accessoires: bandenmap met Alpina nato banden
Verzendkosten of afgehaald in regio: ophalen kan, verzenden op kosten van koper
Conditie (krassen, werking etc): nette gedragen staat, wat krasjes op anti reflectie coating, heb ik me nooit aan gestoord.
Soort uurwerk en kaliber: ronda quartz
Vraagprijs: 325 euro

Verleden maand een nieuwe seiko batterij (seizaiken) geplaatst, bij de bestelling kreeg ik er 2, ik ben op zoek naar de andere batterij als ik die kan vinden komt die er bij.

Mapje met 4 nieuwe nato banden van Alpina, je kan op dit horloge lekker swappen, leer nato of wat dan ook het is echt een banden slet.

Het horloge is goed afleesbaar, ik doe hem weg omdat ik nu vaak kleinere horloges draag tussen 36 en 38 mm, 44mm is toch wat groot op mijn pols.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

1 like

Die nato banden gaan al voor minimaal 25 euro per stuk.

Doen we het zo 299 voor het horloge en de set met banden, jij helemaal blij ik blij iedereen blij!