Alpina Starttimer Chronograph, goed aanbod?

Deze morgen bij Leo Canjels Juweliers in Eindhoven binnen geweest voor Alpina Starttimer Chronograph. Een heel mooi horloge en momenteel met een leuke korting, normaal € 1690,- en nu € 1450,- . Er zijn nog twee uitvoeringen, met een zwarte en met een camel kleurige band. Wie denkt er dat dit een goed aanbod is? Ik denk het wel namelijk.

Het blijft een persoonlijke afweging of je een bepaald bedrag voor een bepaald horloge over hebt. Bijna 15% korting bij een juwelier waar je het horloge in je hand kunt hebben voordat je het aanschaft is niet verkeerd. Een zoektocht langs wat online-aanbieders zal misschien een iets lagere prijs opleveren, maar dan heb je hem niet meteen in huis, moet je weer wachten enzo :wink:

Suc6 met je afweging.

Ruud

Ik weet niet of dat jezelf enige ervaring hebt met on-line een horloge kopen, maar ik vindt dat als je een bepaald bedrag uitgeeft, de service die een juwelier geeft is dan een toegevoegde waarde. Via het net is Garantie ed nooit een zekerheid. Dus als ik het zou doen dan ALTIJD via de Juwelier. THX

ik zou het zeker doen je hebt de klok gelijk en normaal veel service succes er mee groet

Ik heb het horloge inmiddels gekocht, de zwarte band, en ben er heel blij mee. Van dit model blijkt ook een GMT chrongraph te bestaan, ook erg mooi, maar weer een stuk duurder ook.

Gefeliciteerd, en nu dan de foto’s … :smiley:

Ruud

Geen probleem maar hoe zet ik die op deze site, ik ben nog maar pas nieuw nl.