AlpinerX smart watch

Toen ik de eerste berichten las over de AlpinerX was ik direct enthousiast maar te lang getwijfeld om nog in te kunnen schrijven op kickstarter.
Ik was het eigenlijk al vergeten tot ik er hier vorige week één te koop zag staan.
Past qua kleur/samenstelling precies in mijn smaak en ook in de collectie.
Horloge is zeer licht door de kunststof behuizing en bied veel info plus de juiste tijd.
Ik ben er blij mee!

3 likes

Foto’s graag. Veeeeeel foto’s. :slight_smile:

Ik heb de mijne nog geeneens gekregen…

5 likes

9 likes

Mijn beste,

Ziet er ordentelijk uit!!
Deze Smart Watch is gelukkig nog een herkenbaar horloge gebleven!!
Ik wens je er dan ook een veel omvattende tijd-geest mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Deze Alpina ziet er m.i. echt goed uit en dat voor een ‘smart watch’. Mooi model. :+1: Van harte.

1 like

Wat een tof ding!

Mooi hoor, prachtig historisch merk en een mooie smartwatch. Wil je ook je gebruikerservaring posten?

Kan ik via die AlpinerX óók met mijn auto praten? :sunglasses:

1 like

Met mijn auto “praten” gaat al via de telefoon en iPad Jaroen.
Voor wat betreft de verdere gebruikservaringen heb ik geen vergelijk, dit is mijn eerste smartwatch.
Alles werkt prima via de app die soms plotseling stopt. Er zitten veel functies op die het ook een ideaal vakantiehorloge maken. Ik denk dan aan de hoogtemeter, uvstralingsmeter, gps tracker en het kompas.
Wat een groot pluspunt is is het feit dat hij altijd opgeladen is en niet zoals de meeste smartwachen regelmatig aan de lader hoeft.
Voor alles wat je er mee kan en functies: https://alpinerx.watch/alpinerx/

1 like