Alpinist op canvas, tips?

Mooi band inderdaad! Het is inderdaad even puzzelen naar een mooie canvasband. Had nog niet op Insta gekeken gek genoeg, ga ik doen, dank voor je tip! :slight_smile:

En anders een mooie bruine lederen band kopen. Jouw band vind ik erg mooi door de wat stoere uitstraling. Past erg mooi bij de Alpinist.

1 like

Zo ver ben ik nog niet qua goud. Ik vond de aanschaf van de Alpinist als een overwinning omdat ik, behalve mijn trouwring, nooit goud draag.

Langzaam maar zeker komt er meer goud dus misschien ooit aan de Strapcode…

Mooie band, zou 'm zeker een keer willen passen!

Snap je idee maar het bandje vind ik erg mooi en past ook op andere horloges, dus die hou ik zoals het is!

Misschien later een geheel zwart bandje kopen, nu eerst op zoek naar Canvas :slight_smile:

1 like

Deze in het groen, canvas style two piece. Heb deze zelf ook op de alpinist. Verzending vanuit de UK

3b9ab78db47651ec7b811bf3c24189c23a1fb410_1_690x463

98834de9a815998362b673ab1dd425b1e1bdeb90_1_690x463

Ik zou canvas afraden. Met leder kun je meer. Deze Ko mbinatie bijvoorbeeld.

7 likes

Dit kan ook prima, toch?

2 likes

Nato’s kunnen nooit, beste Gerard :grin::wink::nerd_face:

2 likes

:joy:

1 like

Hadley Roma canvas, cordura of kevlar in zwart of khaki staat hem erg goed weet ik uit eigen ervaring. Groen kan ook maar moet je van houden.

Absoluut. Voor mij de reden om hem weg te doen. Gek werd ik er van. Ik heb er minimaal dertig verschillende bandjes op geprobeerd. Alleen die GI Joe bandjes die ik hierboven noemde gaan er goed op. Leer is een ramp.

2 likes

Snap ik. En voor mij als stijlvolle metroman matchte het ding ook niet echt bij de Stone Island jekkers en Philippe Plein sweaters. Luxeproblemen, ik haat het.

1 like

Ik moet het nog mee gaan maken. Wel jammer, want kunnen bandenswappen vind ik wel belangrijk bij een horloge.
Voor nu is de Alpinist wel een perfect vakantiehorloge.

2 likes

Herkenbaar. Te casual voor bij mijn kasjmier maatpak, te dressy voor bij mijn stoere Fjallraven jasjes en shirtjes. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb ergens nog wel 255 foto’s van alle combinaties denk ik. Zal eens zoeken voor je.

3 likes

Nee gekkie.

1 like

Ben ook geen Nato fan, maar wel goed om de foto’s van @Time_Lord te zien vanwege de kleuren.

2 likes

Dank je, ziet er goed uit. Ik schaar mezelf wel onder de

maar een

heb ik dan weer niet. :grin:

Misschien hoef ik 'm dan niet weg te doen als canvas niet mooi blijkt te zijn!

2 likes

Toevallig net een band gemaakt voor een Alpinist.

8 likes

Oeh die zal perfect staan denk ik.

1 like

Wat voor band is dat? Gaaf ding wel.

1 like