Klinkt bekend, ook met een andere hobby hier, zakmessen die soms wel eens uit Amerika oid komen, blijkbaar weten ze bij de post niet het verschil tussen Nederland en andere landen, een keer in Duitsland iets aangekomen, daarna vermist, meedere pakketen die ikzelf verstuurd had verdwenen, week later een postbode opgepakt… Pakketjes en geld natuurlijk naar kunnen fluiten
Of een andere leuke, ligt op het depot van gls in Amsterdam… Ophalen met legitimatiebewijs aub, vanuit Eindhoven toch een stukje rijden…
Afgelopen jaar niks kwijt geraakt… Even afkloppen, hopen dat dit jaar ook een goed jaar is haha
Dat is beroerd zeg… Ik hoop dat het nog goedkomt.
Waar ik wel benieuwd naar ben: heb je zaken gedaan met DHL For you, met DHL Parcel of met DHL Express?
Is een particulier
DHL parcel
Bedankt! Ik ga het niet opgeven, het pakket moet ergens zijn, toch maar eens Australië bellen
Pfff, wat zonde zeg. Hopelijk wordt je schadeloos gesteld of nog beter komt het horloge terecht. In geval van vintage nog vervelender t.o.v. nieuw nog te krijgen modellen.
Succes en hoop dat je wat mazzel hebt in deze.
Is het niet Oostenrijk (Austria)?
Dat iemand het retouradres verward heeft als verzendadres en dat er zowel in Duitsland als in Oostenrijk dezelfde plaatsnaam voorkomt?
Dat zou idd ook nog kunnen. Ik dacht er ook al aan. Zoals gezegd, de dame aan de telefoon leek niet erg helder…
Inderdaad altijd terug bellen naar DHL; grote kans dat je nu een ander verhaal hoort!
Ik heb overigens vorig jaar ook een horloge via DHL Duitsland ontvangen met een vertraging van 3 weken. Bleek een lange tussenstop op IJsland gemaakt te hebben…
Geduld kan geen kwaad dus
Jammer zo’n foutje, maar moet volgens mij wel goed komen…
Misschien woon jij in een kangoeroe woning en heeft dit voor verwarring gezorgd?
Als de ontvanger Brodie heet zou ik het ook naar Australie sturen
Exact hetzelfde meegemaakt. Vanuit Duitsland naar Australië. Heeft iets te maken dat sommige Duitsers er iets van HAU of AU bij het horloge zetten. Heb contact gezocht via de mail met de Australian post. Had een dag later keurig een berichtje retour dat het pakket idd in Australië was en bij de douane lag. En dat duurt ff…
Na twee maanden was ineens het horloge er! Dus eind goed al goed. Maar frustrerend is het wel😬
Het pakket is op 28 december 2018 verstuurd… dus ik ben best geduldig vind ik… haha
Dit is fijn om te lezen… geeft de burger moed! Dank
Ja komt echt goed. Waarschijnlijk ligt ie in Sydney. Google even Australian post Sydney en stuur een mail. Zijn echt zeer behulpzaam daar. En dan komt ie vanzelf ooit weer binnen. De douane ziet dat het adres verkeerd is en stuurt deze dan door naar de geadresseerde.
Er wordt geprobeerd contact te zoeken met de verzender of ontvanger en wanneer er na een jaar geen reactie komt, wordt het poststuk vernietigd.
Bedankt voor al jullie hulp! Word er blij van😄
Ah ok, ik had het vermoeden dat het naar opkopers zou gaan…
Heel kwalijk allemaal, helaas zelf ook al een soortgelijk iets meegemaakt maar dan met retourneren.
Pakketje moets ik als verloren beschouwen en ik kreeg alleen de verzendkosten terug… En dat was met PostNL…
Ah bah. Dit is echt verschrikkelijk balen. Ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt en ik vond het gemak waarmee ze zeggen: “pech gehad, die is verloren” zeer frustrerend.
Ik hoop dat er nog iets mogelijk is.