Als geld geen rol(ex) speelt, voor welk horloge ga je dan? Ik trap af met de IWC PORTUGIESER PERPETUAL CALENDAR

Ik denk dan toch deze Jaeger le Coultre Tribute to Polaris:

Leuke gimmick is de ingebouwde wekker. Interne bezel❤. Maar voorlopig zal het wel een Longines legend diver of Alpina Heritage diver worden…

8 likes

Je hoeft niet te kiezen,geld speelt geen rol weet je nog :grin:

2 likes

Die Tudor bijzonder mooi.

Fantastische dial. Als ze die nou een is een sub of dweller zouden monteren…

1 like

Spring Drive is mechanisch in dier voege dat het gaat om een veer die opgewonden moet worden en die energie overbrengt op een tandrad wat op zijn beurt de diverse raderen voor uur, minuut, seconde en datum aanstuurt.

Het enige wat Spring Drive anders doet is dat het het echappement vervangt voor een electro-magnetische rem die ook uit kinetische energie gevoed wordt.

Een Spring Drive is dus ook geen quartz. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. :slight_smile:

1 like

En tja, wat verschillen smaken dan…Ik vind ze allemaal…oersaai. :innocent:

3 likes

Na lang denken voor mij deze. Niet extreem duur maar Nederlands en ik vind dit zo mooi

10 likes

Als geld echt geen rol zou spelen, zou ik direct een bestelling plaatsen voor deze:

Inmiddels een paar keer omgehad, en voor mij mijn absolute droomhorloge.

10 likes

Occasioneel vind je nog wel eens een Tangente onder de 900-1000 euro… Morgen ga ik er toevallig eentje bekijken. :grinning:

Als geld geen rol hoeft te spelen, kom ik toch steeds weer bij een VC Patrimony uit:

5 likes

5 likes

Wauw…

1 like

Het is een distinctie die er bij sommigen gewoon niet ingaat (of niet in wil gaan). Gewoon stoppen met proberen het uit te leggen :wink:

3 likes

Succes morgen,aan dit soort bedragen ben ik emotioneel nog niet aan toe :thinking:

1 like

Dank, komt vanzelf… :blush:

Ik heb een Ceres, maar deze Real Moon zou de overtreffende trap zijn.

9 likes

Als het dan toch niet uitmaakt, graag de 36mm. Zoekende naar een toffe foto kwam ik op dit artikel en zo is het ook wel.
Wanneer je bezorgd bent om meningen is ie niet voor jou. Twee ons goud, alles behalve discreet en voor de meeste mensen waarschijnlijk het moment waarop je beseft of vindt dat andere mensen moeten beseffen dat je iets hebt bereikt en daar niet bescheiden over wilt doen. She will be mine :slight_smile:

4 likes

Een Calatrava op perlon op de knobbel is ook wel een aanrader.

1 like

Helemaal eens! :+1:

Bij de weg, ik heb hier een HMTje op perlon :stuck_out_tongue_winking_eye:

Grt

1 like

De perfecte dressdiver …wel nog ff doorsparen…

7 likes