A Lange Sohne Datograph Perpetual
Een mooie Bovet Recital 18 shooting star. Prijskaartje aan dit horloge. En schamele 295.000 CHF, wat neer komt op ruim 275.000 euro
Bart&Tim doen het ontzettend goed. Ze krijgen steeds meer internationale herkenning. Heb t geluk gehad om bij ze langs te gaan in Oldenzaal en een kijkje te nemen in hun keuken. Een familie met een āklokā historie.
ā¦gelukkigā¦ādirect een bestelling plaatsenā zonder dat je m om je pols hebt gehadā¦tja dan speelt geld echt geen rol LOL
Heb ik inmiddels ontelbare keren gedaan, ook met zeer dure horloges. Wel van een iets ander kaliber, maar toch Helaas niet altijd de luxe om alles van tevoren te proberen, zeker met gewilde modellen. In de ideale wereldā¦
Stond er dit niet onder?
mooi toch! als je liefhebber bent, is de zoektocht naar, het voelen, horen, zien van horloges (binnen of buiten je budget) een heerlijke manier om je ātijdā te besteden.
Ik denk voor mij is de duurste die ik om heb gehad de jaquet droz charming birdā¦wat een kunst werk!!
Oelala!
Dat is een hele mooie en weer eens wat anders dan een Patek.
Er loopt een thread op WUS over een nieuw lid, een knul van 13 met een echte Panerai voor zān verjaardag. Hij wil zich nu ook gaan richten op horloges verzamelen en vraagt e.e.a. en zān budget is ruim $ 10,000ā¦
WTF? Atrocious!
Over smaak valt te twisten maar aan zijn opvoeding ligt het in ieder geval nietā:speak_no_evil:
Zān opvoeding als ƩƩnprocenter, bedoel je?
Dit artikel geeft enerzijds mij gelijk omdat op pagina 1 en 2 het door mij opgevoerde model als āeerste Fifty Fathomsā aangeeft, waarna op pagina 3 dan weer een ander model als āeersteā Fifty Fathoms wordt opgevoerd waardoor jij weer gelijk krijgt:
http://people.timezone.com/jmerino/history50.pdf
Zo zijn er veel meer bronnen die hier conflicterende berichten over hebben staan. Bij Blancpain voeren ze deze foto op:
http://www.blancpain.com/en/history
De naam van de file is toch āoriginal Fifty Fathoms_1953.jpgā, maar verder wordt er weinig informatie gegeven.
Als ik Blancpain zelf niet kan geloven, wie dan wel?