Als geld geen rol(ex) speelt, voor welk horloge ga je dan? Ik trap af met de IWC PORTUGIESER PERPETUAL CALENDAR

Beide helaas voor eeuwig buiten mijn bereik.

1 like

Heel yeah!

2 likes

Nice!

1 like

of

6 likes

Vakantie

Voor groen…

Voor goud!

1 like

Serieus?:flushed:

1 like

Doe ik de Type 3

9 likes

Ik was nog niet klaar. Maar ik vind dat wel erg gaaf ja.

Prachtige minute repeater. Ach, voor meer dan zes ton, waarom niet.

3 likes

Yes! Die in zwart is mijn grail.

2 likes

Patek Philippe Annual Calendar

Patek Philippe Perpetual Calendar

1 like

Één serieuze echte…

Één lachwekkende echte…

1 like

Voor die schamele zes ton kocht ik een JLC van 10 K, een jong gebruikte Bentley Continental van 150.000 en tikte ik m’n hypotheek af.

Who am I kidding? Een Bentley Continental zou ik ook niet kopen. De wegenbelasting en het verbruik staan me tegen. Een knappe auto voor moeders de vrouw, een Africa Twin full spec voor mezelf en dan had ik nog 290.000 over die ik gewoon in een pensioenfonds stopte. :slight_smile:

Ik ontdek dat horloges me nu ook weer niet zo veel boeien.

1 like

Wanneer geld geen rol speelt, weet je nog.

4 likes

@moderators Kan dit lid in de kliko?

8 likes

Ik denk dat je (na een half jaartje in de hypothetische situatie te hebben verkeerd) snel een tweede watchwinder nodig hebt…

2 likes

Ik ben zo’n filistijn die horloges roteert, met regelmaat, om de olie vers te houden, maar niet in winders geloofd omdat ik denk dat die de MTBF van bewegende componenten sneller nader brengt.

Maar nee, eigenlijk niet. Want als ik onbeperkte middelen had ging ik heel erg op reis en verveelden horloges me vrij snel. Dan zou ik waarschijnlijk met een Alpinist om de pols op een motor richting een willekeurige bestemming vertrekken en zag je me hier een jaar niet op het forum.

Vliegbrevetten, duikbrevetten, vaarbewijzen, die zou ik halen. En ik zou beginnen te studeren. Iets nutteloos. Geschiedenis of filosofie of zo. Literatuur, wat weet ik.

Daarna zou ik een Zweep en een Hoed aanschaffen om misschien in jungles… oh… wacht. :slight_smile:

Geld speelt altijd een rol. We zijn nog niet van de Star Trek.

Ik zou voor de Grönefeld Parallax gaan. Wat een een vet horloge is dit, én van Nederlandse bodem!:grin:

6 likes

Toch wel deze dan

2 likes

MBTF???
Gewoon aan de eerste de beste die je tegenkomt doneren (blije mensen) en een nieuwe kopen. Ehhh, laten bezorgen.:blush:

Geen rol, het speelt nu even geen rol…

Kan me overigens aardig vinden in de dromen, altijd proberen zoveel mogelijk te verwezenlijken met (voor mij) uitzondering van het studeren.:rofl:

En zou trouwens helaas niet gaan reizen, blijf bij m’n kids in de buurt. Dus dan maar op HF blijven dolen, waarvoor dank voor de tolerantie.:+1:

Sorry voor de off topic trouwens.