Beide helaas voor eeuwig buiten mijn bereik.
Nice!
Serieus?
Doe ik de Type 3
Ik was nog niet klaar. Maar ik vind dat wel erg gaaf ja.
Voor die schamele zes ton kocht ik een JLC van 10 K, een jong gebruikte Bentley Continental van 150.000 en tikte ik m’n hypotheek af.
Who am I kidding? Een Bentley Continental zou ik ook niet kopen. De wegenbelasting en het verbruik staan me tegen. Een knappe auto voor moeders de vrouw, een Africa Twin full spec voor mezelf en dan had ik nog 290.000 over die ik gewoon in een pensioenfonds stopte.
Ik ontdek dat horloges me nu ook weer niet zo veel boeien.
Wanneer geld geen rol speelt, weet je nog.
Ik denk dat je (na een half jaartje in de hypothetische situatie te hebben verkeerd) snel een tweede watchwinder nodig hebt…
Ik ben zo’n filistijn die horloges roteert, met regelmaat, om de olie vers te houden, maar niet in winders geloofd omdat ik denk dat die de MTBF van bewegende componenten sneller nader brengt.
Maar nee, eigenlijk niet. Want als ik onbeperkte middelen had ging ik heel erg op reis en verveelden horloges me vrij snel. Dan zou ik waarschijnlijk met een Alpinist om de pols op een motor richting een willekeurige bestemming vertrekken en zag je me hier een jaar niet op het forum.
Vliegbrevetten, duikbrevetten, vaarbewijzen, die zou ik halen. En ik zou beginnen te studeren. Iets nutteloos. Geschiedenis of filosofie of zo. Literatuur, wat weet ik.
Daarna zou ik een Zweep en een Hoed aanschaffen om misschien in jungles… oh… wacht.
Geld speelt altijd een rol. We zijn nog niet van de Star Trek.
MBTF???
Gewoon aan de eerste de beste die je tegenkomt doneren (blije mensen) en een nieuwe kopen. Ehhh, laten bezorgen.
Geen rol, het speelt nu even geen rol…
Kan me overigens aardig vinden in de dromen, altijd proberen zoveel mogelijk te verwezenlijken met (voor mij) uitzondering van het studeren.
En zou trouwens helaas niet gaan reizen, blijf bij m’n kids in de buurt. Dus dan maar op HF blijven dolen, waarvoor dank voor de tolerantie.
Sorry voor de off topic trouwens.