Als geld geen rol(ex) speelt, voor welk horloge ga je dan? Ik trap af met de IWC PORTUGIESER PERPETUAL CALENDAR

Ik vind zo’n cvdk real moon echt enorm gaaf … en dan de versie die is afgebeeld of de zwarte

3 likes

Deze dan… patek nautilus 3700. Met kurken doos😋

1 like

Mean time between failures. :slight_smile:

Wat je kinderen betreft, die kun je meenemen op reis natuurlijk. Samen met een geaccrediteerd leraar of lerares. Wellicht een nanny er bij. En ja, misschien je partner ook nog. Een soort van entourage. :slight_smile:

1 like

Dan koos ik gewoon voor exact dit model Rolex :relaxed:

5 likes

Voor mij zou het deze zijn, vind ik het einde!:heart_eyes:

4 likes

Koopt Nederlandsche waer,
Dan helpen we malkaar

Veur mij een 1941 Remontoire

5 likes

Seamaster 300 in goud

6 likes

Onmogelijk om te kiezen, sinds ik op dit forum zit. Voor die tijd was er maar 1 absolute grail: Zeitwerk, A. Lange & Söhne . Nog steeds een prima keuze voor dit topic.

3 likes

Als geld geen Rolex speelt, dan kwamen er meer Rolexen! Maar daarna ga ik shoppen bij Patek. En ga ik op zoek naar bijzondere uitvoeringen.

Halelujah!! :laughing:

Een IWC 377714 petit prince blauwe dial en bruine santori band met vouwsluiting. Mijn grail!:heart_eyes:

http://static.piaget.com/pub/media/cache/img_piaget/photoRect/40815/900/1x1/v11.jpg

http://static.piaget.com/pub/media/cache/img_piaget/photoRect/40801/400/1x1/v11.jpg

Piaget Altiplano Skeleton Ultra-Thin, self-winding skeleton 5.34 mm…

1 like

Hier ook de IWC portugieser perpetual calendar, dit is een ultieme graal, zal nooit bereikbaar worden…
Heb hem in Antwerpen in de etalage gezien in goed - bruin combi, ook mooi, niet zo mooi als de blauwe, maar wel groot horloge hoor.

Ik zou waarschijnlijk gaan voor een of andere belachelijke over-the-top minute repeater en die zou ik echt de hele dag af laten gaan. Puur genieten :grin:

4 likes

Breitling Chronomat 44. Groot, robuust, vrij lomp en je krijgt er een tennisarm van maar ik vind hem prachtig.

3 likes

Als geld echt geen rol zou spelen zou ik toch kiezen om minimaal een jaar lang van eiland naar eiland in bijvoorbeeld de Bahama’s of Caraïbisch gebied te hoppen.
Daarbij uiteraard wel vergezeld met wat horloge’s. :wink:
Mijn eerste keus zou dan de Patek Nautilus zijn ;

Die zou ik iedere dag dragen, aan het zwembad, aan het strand en alles daarbij.
En voor de reismomenten heel graag deze ;

De Rolex Skydweller in rosegoud.
Altijd al schitterend gevonden, en zeker na zoveel zonlicht is de huid wat gebruind, dan komt deze helemaal mooi uit.

En als laatste toch een Christiaan vd Klaauw, de Ariadne.
Voor tijdens het diner s’avonds , wat dan standaard in een restaurant zou zijn.

Maar het zullen wel wensen blijven , al zijn ze (apart dan) niet geheel onbereikbaar.

Pieter.

3 likes

Deze wilde ik ook posten…al heel lang mijn ultieme watch…

1 like

Voor mij iets met een minute repeater en een perpetual calendar en doe er ook nog maar een tourbillion bij om het af te maken :wink:

1 like

Geen goud Rolexje erbij als daily beater? :smile:

Ik ben dan bang voor de keuze stress haha

1 like