Als het geld me op de rug groeide

Dan kocht ik één van beide onderstaande horloges, of misschien wel alle twee…!

  • automaat
  • witte band
  • paarlemoeren wijzerplaat
    € ?, maar vast om en nabij de € 1000,-

of deze

  • quartz
  • zwarte roggelederen band
  • bruine wijzerplaat en rose accenten
    € 540,-

En als het er echt heel makkelijk van af te halen was, dan ging ik op zoek naar de Breitling die zo’n twaalf jaar geleden in de glossy’s stond, blauwe wijzerplaat en blauw lederenbandje, lunet zilver met goud (Avenger?). Geen idee hoe die heette…

Maar ja, het geld groeit me niet op de rug, en die pot goud heb ik ook nog nooit aan het einde van de regenboog gevonden, dus ik droom nog even door :slight_smile:

Als het echt niet uitmaakt?

IWC il destriero scafusia

http://forums.watchnet.com/index.php?t=tree&goto=194014&rid=0

Als het geld op mijn rug groeide, zal ik direct een arts raadplegen, geld dat op je rug groeit is niet normaal man!

He als je er toch geen last van hebt …

Ik wil er gerust enkele op mijn rug uitzetten.
Als je er toch vanaf wilt … :sunglasses:

astonmartin Schreef:

Als het echt niet uitmaakt?

IWC il destriero scafusia

De voorkant vind ik niet zo… maar als hem omdraait!! Poe hé, dat is andere koek(tu)

Hoi Laury,

Het mooie van de voorbeelden die je noemt, is dat het best bereikbaar is. Misschien liggen de prioriteiten nu wat anders, maar je kunt er voor sparen, of als je een keer een meevaller hebt, is het wel te betalen. Misschien niet nu, maar over een paar jaar…

Zelf heb ik ook wel een paar horloges in die categorie, ik zou ze wel kunnen kopen, maar de prioriteiten (van mijn vrouw ;)) liggen nu even anders. Bijvoorbeeld een Sub of speedmaster. Er is ook een categorie die je alleen koopt als je de jackpot wint. A.Lange, of Patek Philippe, etc.

Laury Schreef:

En als het er echt heel makkelijk van af te halen
was, dan ging ik op zoek naar de Breitling die
zo’n twaalf jaar geleden in de glossy’s stond,
blauwe wijzerplaat en blauw lederenbandje, lunet
zilver met goud (Avenger?). Geen idee hoe die
heette…

Hoi Laury,

Was dat misschien dit model?

Dit is een Breitling Vitesse uit 1999 welke toen ook met een blauwe band geleverd werd. Deze heeft de staal/gouden roulleaux band.

Ik vind dit zelf de mooiste Breitling (behalve dan misschien een paar Navitimer modellen)

kocht ik een comex sub, eerste generatie speedy, de nijmegen bridge panerai, iwc mark X etc… etc…
Maar zou de lol er snel vanaf zijn denk ik…

als je de beste mooiste duurste snelste geilste bizarste absurdste gekste auto wil hebben koop dan geen bugatti veyron (terwijl die alle bvenstaande is*)

waarom niet?
Een mens wil altijd meer beter duurder gekker absurder geiler mooier
Als je bugatti eenmaal hebt kan je niet meer dromen van alle bovenstaande eisen

wand die auto bestaat niet

eenmaal eigenaar van het beste is de droom over

*Mijn opinie

Dat klopt, een forumlid heeft onder aan zijn post altijd een spreuk in de trant van:
‘Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak’

astonmartin Schreef:

als je de beste mooiste duurste snelste geilste
bizarste absurdste gekste auto wil hebben koop dan
geen bugatti veyron (terwijl die alle bvenstaande
is*)

waarom niet?
Een mens wil altijd meer beter duurder gekker
absurder geiler mooier
Als je bugatti eenmaal hebt kan je niet meer
dromen van alle bovenstaande eisen

wand die auto bestaat niet

eenmaal eigenaar van het beste is de droom over

*Mijn opinie

Wat dat betreft ben ik volgens mij vrij snel tevreden. Ik zou mezelf een Vanquish S, een Range Rover (Overfinch, Supercharged of Knightsbridge), een Bentley Arnage en een Jaguar XKR kopen. :wink:

Deze staat als tekst op een zeer mooi gebouw op een zeer mooie locatie in Cancun Mexico…

Live is lost in dreaming
Dreaming is lost in becoming