Pfff sorry niet dat het een lelijk horloge is maar is totaal niet te vergelijken met een Speedmaster! Qua niks maar dan ook niks… jij hebt zo veel mooie horloges en dan ga je voor dit? Ik kan er niet bin als je dit doet… wordt 100% blauwe gedeelte… maargoed vrijheid blijheid…
Heb je ooit iets in t blauwe gezien van mij?
Ik kies over het algemeen wel goed voor mijzelf.
De vergelijking is idd ver te zoeken.
De speedmaster is mooi, maar universeel als de pest.
Gezien mijn collectie hoef ik niet voor universeel te kiezen, heb keuze te over.
Hierdoor kan ik ook wat gewaagder, wat echt anders kopen zonder de mist in te gaan.
Deze Aquis vind ik erg mooi, is geen gemakkelijk te combineren horloge zoals de speedmaster wel is.
Maar wel super gaaf. Ik durf het wel aan.
Lekker uniek zonder echt maf te doen.
Vandaag nog wat totaal anders gescoord, heb zowaar een g-shock gekocht.
Dus ben aan het horloge puberen denk…
Plan speedmaster is niet definitief gesloten .
Het kan bij mij ineens weer opborrelen en zal er een keer aan toegeven .
Prima ik vind alles goed hoor, keuzes zijn persoonlijk maar je vraagt “onze” mening en die krijg je dan. Ik zelf zie de (persoonlijke) waarde hier niet van… is wel echt het beste horloge voor zijn geld… prijs, uurwerk, afwerking, beschikbaarheid alles maar mooi en/of aanvulling… NEE. Maar je hebt echt hebt gave klokken maar deze gaat echt niks toevoegen. Mag ik een persoonlijke mening geven???
Mag absoluut , geen probleem.
Leuk zelfs, beter dan alleen maar oeh ah mooi…
Gewoon eerlijk, moet kunnen.
Zeker bij wat meer gewaagde keuzes is het leuk om alle meningen geventileerd te zien. Want juist daar kan je niet iedereen verliefd maken .
Dank!
Zijn allebei handopwinders buddy
Ik geniet nog steeds van je verhaal van je horlogetrip! Ik was de hele dag bezig met je volgen! Super… foto’s spanning alles!! Daarvoor dank!
“Ik denk dat je op dit moment te snel te veel horloges koopt”
Geniet van het moois dat je hebt en wacht even af wat je en draagbaar vindt.
Uiteraard je keuze is vrij maar voor je het weet eindig je met horloges die je nooit draagt… that all…
Helaas helaas te dik
Schitterend
Maar niet meer te betalen
Tja, feit. Goedkoop zijn ze niet.
Ze zijn echter ook niet duur om te dragen.
Schrijft verder niet gek af ofzo.
Ah, een sjoelschijf. Wel in een hele mooie kleur! Goed hoor, gewoon je gevoel volgen.
Heel erg gaaf, die gulf nato!
Ja dat klopt vriend. Daar is even wat fout gegaan bij het uploaden. Mijn fout. De automaat waar ik het over had betrof natuurlijk de 311.30445001002. Enige verschil dat hij een datum op 6 heeft, maar voor de rest 100% de klassieke moonwatch look.
Memorabele actie van @mozaiek👍🏻
Speedmaster Moonwatch daffier is toch ook manual?