Als ik jullie verveel met de Moser, laat me even weten :)

Groet
Mark

O nee weer die Moser! Nee hoor grapje. Het blijft een mooi exemplaar en van fotos van dit kaliber krijg ik nooit genoeg. Zoals je weet heb ik ook lang op een reparatie moeten wachten dus ik weet precies hoe het voelt. (tu)

Hoe bevalt de Viewmaster ? Hoop alles okay nu ?!

Groet
Mark

Als je een dergelijk gruwelijk prachtig horloge regelmatig
en frequent toont verveel je mij in elk geval nooit :wink:

Met zo’n horloge verveel je mij nooit.

Mooi horloge! Foto’s daarvan vervelen mij niet! :slight_smile:

Man o man, wat is die toch mooi !! (tu)

Groet,
Werner

Mijn beste,

Ik sluit me deze keer in het geheel bij al mijn voorgangers aan.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Telkens een groot plezier om ernaar te kijken. En dat is alleen de foto nog maar.

Ja het is een mooi horloge maar als iedereen hier eens in de zoveel tijd een zinloze post zou zetten van zijn mooiste horloge zou de server aardig vol stromen.

Iedereen is hier dol op horloges en zeker als er foto’s bij zitten maar hou het dan bij de bestaande topic en bump die dan naar boven indien je iets nieuws te melden hebt.

just my 2 cents

Ja hoor hij is piekfijn in orde. Hij was ook al eens langs gekomen maar speciaal voor jou is ie hier nog een keer. :wink:

eric…
Ik vind gezien de teleurstellingen die Mark heeft moeten verwerken het heel normaal en volkomen terecht dat hij dit post. Zinloos of niet. Dit is een speciaal geval . :wink:

die Moser verveelt nooit. Hoop hem nog eens ‘live’ te zien.

Groet,
Arno.

nee mark mij verveel jij ook niet met dit pracht exemplaar hoop dat nu alles naar wens veel draagplezier gr hans

't is dat ie zo mooi is…

Mij verveel je er nooit mee, dit soort horloges is precies mijn smaak. Je maakt me er eerder jaloers mee :frowning: :wink:

mijn vrouw heeft het altijd over opa horloges als ik met zoiets om mijn pols loop…

Zeer vervelend…:wink:

Ik vind het ZEER irritant… dat je maar één foto geplaatst hebt :smiley:

Groeten,

Martin