Als ik voor iets wits ga dan kies ik voor?

Goedemorgen mede HFers

Als jullie iets wits aan de collectie mochten toevoegen en jullie mochten kiezen uit de volgende 3 modellen, Welke zouden jullie kiezen? Of welke niet?

1. Rolex OP white

1. GS Snowflake

1. Omega AT white 38.5

( Al vind ik de blauwe ook niet te versmaden. of liever blauw dus?)

4 likes

De snowflake

Snowflake

Snowflake

Blauwe

Beste mensen, ik snap dat het nog vroeg is maar dit kan natuurlijk veel efficiënter anno 2019.

• Rollie
  • Snowflake
  • AT White
  • AT Blue

0 stemmers

4 likes

Rolex, mooi omdat hij zo clean is, met de GS als goede tweede :slight_smile:

1 like

sarb035

1 like

Als de Omega zo’n fijne verstelbare clasp heeft… dan die, graag! :watch:

Ik ga hem er eens ingooien…

Wie gaat er nou 5 - 6 K uitgeven voor de snowflake, als de band zó lelijk op de kast aansluit.
De portiergaten van mijn oude BMW zitten nog dichter op elkaar.
Kijk eens naar die Rolex & Omega, prachtig aansluitende banden & vooral een vele malen beter matchende band icm de kast.

Ik heb weleens het gevoel dat iedereen automatisch GS begint te roepen in een vergelijk…

12 likes

De OP :star_struck:

Ongekend he?! Vond dat ook al bij die snowflake die hier op HF te koop stond.
Voor dat geld moet hij perfect zijn!!!

1 like

Recent die nieuwere GMT om de pols gehad (met die ‘Rolex Explorer’ achtige bezel)
Daar was het wel goed voor elkaar. Maar bij de GS’en met deze band is het huilen met de pet op.

1 like

De OP als ik uit deze 3 moest kiezen maar ik zou zelf voor een Globemaster gaan…

11 likes

Ik ook :slight_smile:

1 like

De OP :ok_hand:

Ik heb de Omega gepast. Mooi met de opgelegde indices. Dezelfde middag zag ik de OP. En toen zag ik het verschil. De afwerking van de OP vond ik vele malen mooier. De Omega oogde een beetje goedkoper, terwijl die twee in prijs vrij dicht bij elkaar liggen. En voor een Seiko, pardon GS, zou ik geen grote bedragen neertellen. Daarvoor ben ik te merk ehm -gericht.
OP all the way.

1 like

De Rolex, meest in balans.

2 likes

Blauw… wit verveelt te snel

image

6 likes