Als je al het geld van de wereld had

Takahashi FET-300 30 cm f/8 refractor, “price on application” en custom made, schattingen ca. US$ 1Meg:

O ja, en doe er dan even een VC Grand Complication Astronomique bij, prijs zelfde orde van grootte :wink:

9 likes

Mijn favoriete horlogelijn is toch wel Rolex.
In zou daar een leuke collectie van maken. Misschien een paar toppers van andere exoten.

Maar zodra bovenstaande stelling een werkelijkheid is dan heb ik heel wat creatievere ideeën dan horloges uitzoeken :innocent::innocent:

2 likes

Net als de rest van de rijke stinkerds hier in de buurt, allemaal Rolex, en als je een opmerking maakt, krijg je een ongemakkelijk gesprek: “Zo, mooie Skydweller.” “Wat?” “Je horloge.” “Oh, geen idee, hij was duur.” :weary:

4 likes

Wut?
Bijzondere mensen bij jou in de buurt dan.

Degene die ik ken zijn heel bewust van hun aankopen.

3 likes

Deze klok:

Deze bak:

Maar dan ook in het zwart.

3 likes

Van die lui die op hun Mai Lamore hakjes naar de kinderboerderij gaan om te paraderen en dan gaan lopen schreeuwen omdat hun koters met hun Z8 en Vingino kleertjes onder de modder zitten

:question:

Tegenover de haard met berevel…

1 like

telt dit ook?

7 likes

Euh ?
Ok…

:slight_smile:

Ga nu ff “Mai lanogwat” googelen. Geen idee waar je je het over hebt.

1 like

Lekker: geen financiële beperkingen en lekker in een Saab gaan rijden. Moet zeggen dat ik daar wel van houd. Ik zou een 900 nemen in dat geval:

Prachtig, maar ik zou er inderdaad eerst ruimte voor moeten hebben.

En dan zou ik nog wel een paar horloges van mijn lijstje aanschaffen misschien:
image

5 likes

Dan heb je geen fantasie naar mijn mening :innocent:

1 like

VC minute repeater :+1:

Ik zou voor deze 40K rose gold Rolex Daytona gaan!
:face_with_hand_over_mouth:

Heerlijk die bling bling!
En dan lekker dragen op het dek mijn superjacht omringd door van die fijne jongens in Speedo’s die Gin Tonics serveren met schijfjes sinaasappel! :sunglasses:

4 likes

Deze Ali B Daytona!

1 like

Maar wel stijl.

Was jij dat trouwens niet die zei dat hij voor Rolex zou gaan :joy:?

3 likes

Ik zou dan gewoon mijn ‘grail watch’ gaan kopen. :blush:

Hij gaat er t.z.t. toch wel komen, maar dan hoef ik nu niet langer te blijven sparen…:grimacing:

6 likes

Zie aan alle antwoorden dat een horloge met pepsi bezel een must have is. Komt vaak voorbij…

Heb ik al enkele, maar volgens mij zijn dat Japanners…

Haha. Ander topic:rofl: