Als je al het geld van de wereld had

Grijzestokkenstyle :metal:

Als ik al het geld van de wereld had, zouden anderen het waarschijnlijk niet aannemen & was het waardeloos :wink: Gezien deze overpeinzing, hou ik het maar bescheiden. Ik vind deze altijd leuk om er dan ā€œbijā€ te hebben:

5 likes

Na aanschaf heb je vervolgens ā€œal het geld van de wereldā€ nodig om 'm rijdend te houden…

Maserati…stukgaatie… (zeker de generatie waar dit, overigens mooie, klokje inzat).

:grin:

Tsja…verdere uitleg lijkt zinloos.

Ik ga denk ik helemaal los… Sowieso zo’n hilarische Buben en Zorweg kluis voor alles wat er gaat komen.
En dan begin ik denk ik met de PAM 920. Ik weet het; lomp ding, maar technisch zoo mooi!..

3 likes

O, en de tweede weet ik ook al: JLC Reverso Tourbillon in goud:

2 likes

O en de derde weet ik ook al:

Lange en Sohne Zeitwerk. Geen minute repeater, want dat vind ik maar een rare complicatie, maar een horloge met ā€œslagwerkā€ . Volgens sommigen met het mooiste geluid…

59

3 likes

Alle remmen los, alles kopen wat ik mooi vind… En dan heeft het geen waarde meer want je hebt er niks voor moeten doen!:expressionless:

6 likes

Op staal? Whats gebeurt?

Ach ik kijk niet zo nauw :relaxed::relaxed:

Eerst maar eens een lap grond kopen buiten de stad en daar een leuk huisje bouwen, met genoeg grond er om heen voor mijn eigen parkje.
Enneehh … als ik dan toch al het geld heb dan kan er wel een aanleunwoninkje naast (maar dan wel vrijstaand natuurlijk) waar de familie dan af en toe in kan logeren of vakantie houden (en dan daar na weer naar huis).
Zet er dan ook maar een leuke schuur neer, een werkplaatsje, met speelgoed zoals een frees en een draaibank, om lekker te hobbyen. En natuurlijk een flinke garage, of wordt het ondertussen al zo groot dat ik het dan een koetshuis moet gaan noemen? Vooruit, een koetshuis, met van die mooie grote staldeuren.
Dat zijn dan al 4 gebouwen, dus arrangeer die dan maar in een carrƩ om een binnenpleintje.
En als ik dan toch de ruimte heb dan mag mijn zus wel een paardenstalletje ergens achterin zetten, met een bak er naast, en dan mag ze een hobbelpaard of 2 uitzoeken.

Oh, horloges … eeehh … ja, ik vind nog steeds die IWC wel leuk.

En verder weet ik het nog niet zo precies. Misschien eens een keer een Meistersingertje uitproberen?
Een Circularis bijvoorbeeld,

Of een 24h

4 likes

Deze heb ik nog wel liggen.

Dat dus.

Fantasie genoeg, maar niet voor auto’s. :+1:

1 like

Ze verkopen ze niet anders.

Maar geen zorgen, niks wat een bergeon een en hirschje niet kunnen fiksen na aankoop. :rofl::hugs::hugs:

1 like

Bij deze dan! Ik vind de Octo ook erg geslaagd! Alle lof voor Bvlgari.

2 likes

Die Alpine A110 is een top auto maar de prijzen stijgen schrikbarend.
Heb er ook eentje…
…schaal 1 op 43.

Het Peter R. de Vries Submariner is ook prachtig al is het blauw in het echt wel erg fel blauw.

1 like

Als ik al het geld van de wereld had…

dan zou ik gaan shoppen bij Maserati:

Sportief:
46
Voor de ruimte:
37
Klassieker:
45

Qua horloges in eerste geval kijken voor een Calatrava:
43

en een Day Date:
05

Verder een huis laten bouwen met een zwembad (minimaal 25m).
Of zoiets:

Voor de conditietraining :muscle:
6 likes

Niets van die buitenissige toestellen voor mij… Gewoon een mooie collectie imo:

grand-seiko-130th-anniversary-limited-edition-watch-sbgw039

watch-club-tudor-submariner-mint-vintage-model-box-papers-36629-402x402

En een paar kleurtjes:

Damasko blijft daily: (niet mijn trui :persevere:)

Maar nog veel meer vrees ik… Een paar Seiko’s 5 en G Shocks, omdat je je zeldzamere stukken ook bij voldoende reserve kapitaal soms wilt ontzien. Wat bijzondere vintage stukken, bv de horloges die de RAF droeg tijdens de Battle of Brittan:

Misschien koop ik alle ā€œopen heartā€ en skeletons wel op om ze in een halletje buiten beeld te houden. (sorry Stefan…).

6 likes

Ik zou voor een Belg gaan.

4 likes

En als het dan toch mag :grin:

Opweg naar de Lunch Lounge!

Of, naar Burgerking vind ik ook goed :+1:

3 likes