Als je dan toch vrij bent

Precies 3 weken geleden is onze zoon geboren en ik mag nu heerlijk genieten van het ouderschapverlof. De eerste 3 weken mijn vrouw helpen natuurlijk, onze oudste aankleden naar school en al die dingen meer wat mijn vrouw normaal doet als ik aan het werk ben.

Nu de 4e week verlof is ingegaan lukt het mijn vrouw al wat meer om vanalles zelf te doen. Niet dat ik het erg vind om het huishouden te doen maar ik blijk mijn werk thuis aardig andwrs te doen dan wat mijn vrouw gewend is.

Ga jij maar even wat voor jezelf doen, zo klonk he vandaag.

Met mijn verhuizing naar mijn vrouw ongeveer vijf en half jaar geleden is er het één en ander rechtstreeks naar zolder gegaan. Die dozen moesten maar eens uitgezocht worden. Nou ik ben dus niet ver gekomen want daar lagen ze ineens. 2 “verloren” maar vooral vergeten horloges. Je snapt het wel, ik ben niet veel verder gekomen dan die eerste doos.

Hierbij, mijn zoldervondst
Een Pontiac Memodate en een Slava ?geen idee of die verder een naam heeft. USSR in iedergeval

32 likes

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie kleine, en een mooie vondst :heart_eyes:

1 like

Leuk, wie wat bewaart…
Slava, oostblokmerk voor de export in dit geval.
Leuke vondsten en uiteraard gefeliciteerd met de kleine :partying_face:

1 like

natuurlijk gefeliciteerd met de jongeling :+1:
mooie horloge, indied :smile:

kom kom, doe nu maar verder, wie weet wat kom je nog wel tegen? :thinking: :wink:

1 like

Proficiat met jullie kindje en met je vondsten :wink:

1 like

Gefeliciteerd met de baby en deze mooie vondsten!

Het wordt hoog tijd dat iemand weer een suppie op zolder vindt.

2 likes

Van harte met de geboorte van je kind! Leuke horloges :+1:

1 like

Gefeliciteerd met de kleine. Daarnaast leuk zo’n zolder vondst

1 like

Proficiat met de geboorte! wij hebben vandaag ook ons eerste bezoekje gehad aan de gyneacoloog :smiley:

4 likes

Mooi! Die Pontiac spreekt mij erg aan.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. :four_leaf_clover:
En bijkomende, leuke horloge vondst!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Zo’n prachtige mijlpaal in het leven.

In de marge; mooie zoldervondst!

1 like

Allen bedankt voor de felicitaties met onze zoon.

Vrij weinig meer volgens mij maar zeker ben ik er niet van haha. Dit was een doos die nog nagekomen is.

Jullie ook van harte gefeliciteerd!

Je mag je intresse ook altijd even uiten via een pb :wink:

Is het zeker! Hij is onze tweede (en laatste) we hebben ook een dochter van bijna 5 maar beide echt een verrijking in het leven!

2 likes

Ik denk dat op mijn zolder vooral verzadigde opblaaspoppen liggen.

1 like

Mooie verzameling naast je hobby…

1 like