Als je er maar 1 mocht houden

Voor mij een niet te beantwoorden vraag.

Een stuk of 6 die sowieso niet meer weg gaan, want zou zelfs al problemen hebben met het eventueel afscheid nemen van de andere 16…:grimacing:

1 like

10 likes

Zou tussen deze twee gaan.
De BB.

En de Colt.

3 likes

Op dit moment zijn de volgende vier horloges absolute blijvers:

• Speedmaster Pro (gaat nooit weg, om sentimentele redenen)
  • Longines Ultra-Chron 431 (idem ditto)
  • Orient Mako (ooit cadeau gekregen)
  • Seamaster 600, omdat je hetzelfde horloge niet tweemaal moet verkopen :wink:

Al het andere is onderhandelbaar.

Ik denk vandaag de dag mijn Expl I. Ik twijfelde even met me Speedy, maar waterdicht is toch wel iets wat ik dan zou willen hebben. De Explorer is echt een " jack of all trades", Slim profiel, zowel net als sportief, waterdicht, ultieme lume … JA, deze dus :slight_smile:

9 likes

Inderdaad

Maar valt wel mee zolang ze niet tegen list gaan en ADs ze primair uitleveren aan

• De eigen occasion sites
  • Vriendjes om te cashen
  • Groot Rolex bezitters die m erbij nemen

Dit naast het feit dat Rolex aantoont dat de Homo Economicus niet bestaat. Dat doen we hier haast allemaal hiertrouwena

On topic
Trouw horloge met heel veel banden

4 likes

:+1:

Geldt ook voor deze:

Daarover vraag ik me het volgende af.

Stel je koopt een DD40, 20% af is mogelijk. Dan kan je er mi niet bv een BLRO staal tegen list bijkopen (zoals wordt gesuggereerd). Dat zal alleen mogelijk zijn als je voor de DD list betaald en is zo’n Daytona of BLNR (prijstechnisch) niet interessant meer.

Haha, ja inderdaad, maar geen moment spijt van gehad😁

Zonder enige twijfel deze

6 likes

Simpel, simpel… nee! Onmogelijk!

Met een pak? Nee toch…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Helaas nu niet in de collectie, ver buiten budget. Maar als ik iets voor de rest van mijn leven zou willen dragen is het toch wel de Rolex Milgaus!

6 likes

“The horror, the horror…”

Autoverkopers dragen wel vreemdere horloges onder een pak

Simpel mijn 126300 met het 3235 uurwerk :wink:

4 likes