Als je er maar één zou mogen houden... :(

Deze heb is een hele tijd geleden ook al eens gesteld maar vele van ons hebben inmiddels hun hele collectie vervangen dus wel weer eens een leuke vraag:

Als je, om wat voor rede dan ook, maar één horloge/zakhorloge zou mogen houden, echt maar één, welke zou je dan houden? En waarom?

Ik zou mijn Union Soleur houden.

Waarom?
Dit is het horloge waarvan ik nog steeds het warmste gevoel (is geen ander woord voor) krijg als ik het zie. Dat kan mede komen doordat ik het bijna nooit draag.

PAM00021 Panerai Radiomir 47mm SE platinum

Waarom?

Het is de eerste Special Edition van Panerai.

Ik heb een heel eind moeten reizen om hem te bemachtigen B)

Maar het belangrijkste, vind hem gewoon mooi!

Groeten Jörgen

Deze, redelijk schaars in deze uitvoering en cadeau van mijn (toen vriendin) vrouw. Bij mijn huwlijk kreeg ik ook van haar een Sinn ezm 3, dus lastig…

Ik zou mij ML MP Skeleton houden. Deze heb ik zelf betaald maar van mijn vriendin gekregen op de dag dat ze mijn vrouw is geworden.

Gerwin

Toch wel deze.
Puur om het feit, dat ik hem errug mooi vind.

Voordat Balkenende deze horloge-maatregel in de grondwet zou laten vastleggen zou ik snel naar de juwelier rennen en deze kopen!

Weer een leuk onderwerp Henrik, Deze Breitling Chronomat uit 1947 18K in box met handleiding,
scoort hoog in mijn collectie, dit oermodel zette de toon bij Breitling de afgelopen 60 jaar.

Mijn Iwc Big Pilot Ltd in platina (Blauw) Zou het horloge voor geen goud willen missen.

Mvg Dennis.

En uit je eigen collectie, stel Balkenende heeft het er stikum doorgedrukt?

Makkie! Mijn Speedmaster omdat ik 'm nieuw gekocht heb en al bijna 30 jaar draag.

Mijn Ariadne van CvdK. Nederlands en erg mooi

Mijn Seiko SKX007. Echt een super klok!

(zou er alleen wel nog graag een top of the line band bij willen.)

Dit scenario wil ik zo lang mogelijk proberen uit te stellen.
De keus word echt moeilijk hoor !!

Denk deze: dit horloge heeft mij de horloge tick gebracht, wat tevens mijn eerst automaat en gekregen van mijn ex-vriendin, inmiddels gepromoveerd tot echtgenote…

Deze, en wel omdat het het eerste horloge is waarmee mijn horloge-interesse is gewekt, en omdat ik 'm gewoon erg mooi vind:

Dan zou ik opschieten, je weet nooit wat die Balkenende verzint…

Goede keus!

Deze…

omdat ik 'm van mijn liefste heb gekregen.

mijn 18 k gouden omega de ville,omdat ik die van m,n pa kreeg

Ik zou dan net over de grens in Duitsland gaan wonen, goedkoop autorijden ook nog, geen enkel horloge gaat weg voor J.P.B. !

Wat een fantastisch mooi horloge.
Moest ik je ff melden