Als je heel veel geld overhebt voor een Seiko duiker

… zou ik dit topic goed in de gaten houden! http://www.network54.com/Forum/78440/message/1257948287/Forgive+me+Father+Seiko%2C+for+I+might+sin!!

Iemand is aan het nadenken over de verkoop van zijn Seiko SBDX003… (mmm, eigenlijk mag dit helemaal niet op dit deel van het forum, het horloge is uit 2000, maar nu toch al ‘vintage’, denk ik).

Geschatte vraagprijs van deze duiker? Wel, 500 exemplaren gemaakt en gemiddeld komt er 1 per jaar te koop… Ik schat een vraagprijs van tussen de 2000 en 2500 euro. Maar goed, dit horloge is zeldzamer dan een gemiddelde Rolex met dezelfde vraagprijs. Voor mij zou dat geen moeilijke keuze zijn!

Menno

Voor mij speelt de prijs een minder belangrijke rol dan de ‘looks’ Het is jammer dat de seiko’s bijna allemaal zo achterlijk groot en dik zijn anders had ik zeker een high end Seiko willen hebben.

Deze is om te smullen, heel erg gaaf dat staal en goud gecombineerd! Het zou leuk zijn als deze in ‘ons’ forum terecht zou komen :slight_smile:

vrgr,

Vncnt

Deze is echt helemaal geweldig! Valt echter behoorlijk buiten mijn budget ben ik bang…