Als je horloge duurder is dan je dagelijks vervoer ☝️

Knappe schoenen :hiking_boot: maar hoe fiets je daar mee zonder je nek te breken?

Drm ook die 1 procent :joy:
Meestal als je hem draagt gelijk bij de koop is der een deel van de waarde weg

Peugeot 106 uit '99
Rolex Explorer 214270

Ik lach mezelf iedere keer weer helemaal kapot😂

Ja ken het panda power hier, 5 tientjes wegenbelasting en verzekering per maand, heb alles airco hele fijne stuurbekrachtiging, goed geluidje uit radiootje, makkelijk parkeren overal en goedkoper dan het horloge…

2 likes

Nog niet en gaat denk ik ook niet gebeuren

VInd het zo wel ff genoeg :slight_smile:

1 like

Een beetje nette 106 rallye kost ongeveer het zelfde als zo’n rolex :wink:

1 like

Ik heb een Mitsubishi Spacestar uit 1999, gekocht voor 300 euro. Auto’s zijn overrated…

1 like

Ik krijg dat steeds meer, zie mensen krom liggen voor een stuk rollend staal, en die doet niks meer dan jou auto van 300, dat toch humor sta je in de file met je auto van 300 euro,naast je staat een Porsche net zo stil voor 100.000 euro.

1 like

Moet je eens omhoog kijken, al die mensen met helikopters lachen zich stuk om lui die in auto’s rijden

3 likes

afbeelding

Eigenlijk is er niks beters dan de Volvo v70 d5 :man_shrugging:t2:

Maar momenteel heb ik geen vervoer omdat mn fiets net gejat is gvd.

6 likes

En waar kom jij dan wel niet, zo laat nog vandaan jongeman?

Deze jonge ijdele heer komt van zijn ouders af waar hij net een advocaatje ( het drankje ) heeft genuttigd.

Keurig! Geheel in stijl I presume?
Because a man in tweed, is all you?

1 like

Auto’s zijn geweldig!

Tot je ze moet betalen, en alle bijkomende kosten. Zo zonde.

Mijn vorige lease A4 was dik, vond iedereen. Handig ook, op de snelweg. Iedereen aan de kant voor dat agressieve front. En ik maar km registratie bijhouden om >€700p/m aan bijtelling te voorkomen.

Sneu toch?

Nu Tesla, nog even bijtellingsvriendelijk, maar dan?

Zit er ernstig aan te denken om straks iets zelf te kopen en te kappen met dat zielige gepronk…

11 likes

En zo zijn er denk ik meer mensen die andersom denken: een quartz horloge van nog geen 10 euro die net zo goed de tijd afleest en nauwkeuriger loopt dan een automaat van een paar duizend euro.

3 likes

Weet ik niet, denk dat die te druk zijn met andere dingen om zich wat aan te trekken van het gepeupel op de weg…

Dat is misschien zo, maar ja ik blijf het van uit mezelf bekijken, houd het overzichtelijker :grin:

Volvo v70 T5 of D5.

In een v70 rijdt je nooit voor lul omdat het een bazen bak is.

3 likes

Dat laatste stuk dus!! Dan ben je ineens volwassen geworden, welkom bij de club :grin:

1 like