De auto’s die ik rijd zijn uitsluitend van de zaak.“Bescheiden” VW Polo of “dikke” Mercedes…ik word er niet warm of koud.
Mocht ik met de komende eindejaarsloterij een auto winnen: mooi verpatsen die handel,
de opbrengst gaat direct in het potje voor een nieuwe aanwinst 🪙🪙🪙
Mijn voorliefde voor auto’s is net zo groot als voor horloges en zal daarom ook niet snel voorkomen(denk nooit) dat mijn horloge duurder is dan mijn auto…
Wel grappig dat er hier veel liefhebbers zijn waar dit wel zo is, net zoals die een auto een vervoersmiddel vinden of een stuk staal wat ik dan weer niet kan begrijpen ieder zijn ding!
Ik denk dat er ook veel mensen zijn die precies zo denken over horloges (een ding wat de tijd moet weergeven)
Ik heb ook echt een voorliefde voor auto’s, maar dan wel iets met 2 zitplaatsen, snel en dicht bij de grond. Die wegwerp artikelen die ook wel lease auto genoemd worden. Dat laat mij koud. Maar NL is niet zo’n makkelijke plek voor een auto hobby. Het wordt hier al snel een parasiet op je portemonnee.
Ik verwacht dat het in de toekomst een steeds lastigere hobby wordt. Zeker voor nieuwkomers.
Horloges hebben dan toch minder last van regeltjes. Beurtje 1x in de 7 jaar is ook prettig
Ik vond een V70 D5 ook op mijn 35ste een superleuke auto en heb er nog steeds een. Lekker comfortabel, low profile en veel pit. Heb ik altijd een topcombinatie gevonden.
Nooit een horloge gehad dat nog maar in de buurt kwam qua waarde…
Grappig om te zien.
In het groene gedeelte lijkt het altijd wel alsof iedereen met 100k p jaar thuis komt aan de collecties af en toe.
Maar er zitten ook nog “normale” mensen tussen
On topic net een datejust gekocht en net een nieuwe auto. Het auto wint het vooralsnog