Als je horloge duurder is dan je dagelijks vervoer ☝️

De auto’s die ik rijd zijn uitsluitend van de zaak.“Bescheiden” VW Polo of “dikke” Mercedes…ik word er niet warm of koud.

Mocht ik met de komende eindejaarsloterij een auto winnen: mooi verpatsen die handel,
de opbrengst gaat direct in het potje voor een nieuwe aanwinst :pig2: 🪙🪙🪙 :see_no_evil: :watch:

Dat is nou afschrijving.

2 likes

1 like

Ijs in de whisky? :face_with_monocle:

Mijn voorliefde voor auto’s is net zo groot als voor horloges en zal daarom ook niet snel voorkomen(denk nooit) dat mijn horloge duurder is dan mijn auto…

Wel grappig dat er hier veel liefhebbers zijn waar dit wel zo is, net zoals die een auto een vervoersmiddel vinden of een stuk staal wat ik dan weer niet kan begrijpen :joy: ieder zijn ding!

Ik denk dat er ook veel mensen zijn die precies zo denken over horloges (een ding wat de tijd moet weergeven)

4 likes

Klopt inderdaad. Deze is geen Rallye en ook niet zo net😂

Ik heb ook echt een voorliefde voor auto’s, maar dan wel iets met 2 zitplaatsen, snel en dicht bij de grond. Die wegwerp artikelen die ook wel lease auto genoemd worden. Dat laat mij koud. Maar NL is niet zo’n makkelijke plek voor een auto hobby. Het wordt hier al snel een parasiet op je portemonnee.
Ik verwacht dat het in de toekomst een steeds lastigere hobby wordt. Zeker voor nieuwkomers.
Horloges hebben dan toch minder last van regeltjes. Beurtje 1x in de 7 jaar is ook prettig :wink:

1 like

niet iedereen hier is boven de 50 hè

4 likes

Voor de corona (van de zaak):

Nu:

Ik vond een V70 D5 ook op mijn 35ste een superleuke auto en heb er nog steeds een. Lekker comfortabel, low profile en veel pit. Heb ik altijd een topcombinatie gevonden.

Nooit een horloge gehad dat nog maar in de buurt kwam qua waarde…

1 like

Ik vind de XC70 dus helemaal geweldig…
Maar V70 mag er zeker ook zijn.

1 like

ik ben sinds klein af aan al helemaal weg van de V70.

Mijn pa had een v70 (850) t5r in het knal geel toen ik nog klein was.

image

Iets opgekieteld tot 280pk, echt wat een kannon was dat.

10 likes

Poh!
Precies de juiste kleur ook!

1 like

ik ga even wat anders doen voordat ik dingen ga zeggen

1 like

Geweldige auto :ok_hand:

1 like

Gaaf zeg; mijn pa heeft ook een 850; zelfde kleur :+1:

1 like

Wauw, die is gaaf! Is die nog ergens te koop?! :heart_eyes:

Grappig om te zien.
In het groene gedeelte lijkt het altijd wel alsof iedereen met 100k p jaar thuis komt aan de collecties af en toe.
Maar er zitten ook nog “normale” mensen tussen

On topic net een datejust gekocht en net een nieuwe auto. Het auto wint het vooralsnog

1 like

De XC70 is een ICOON! En een tank :hugs:

Ik heb mijn oude beestje afgelopen week maar weer even laten poetsen. Zeer prettige auto en youngtimer :wink:

Oja, nu is mijn “Daily”? aan de beurt.

4 likes