Als je horloge duurder is dan je dagelijks vervoer ☝️

Maar wel een echte Alfa!

1 like

Mijn auto uit 2006 is denk ik nog anderhalf keer zoveel waard als al mijn horloges samen. Dat geeft vooral aan hoe goedkoop mijn horloges eigenlijk zijn. :roll_eyes:

20 likes

Maar je kunt wel patsen met de rekeningen van de garage. :+1:

Ik pretendeer niet dat dit standaardgrapje over Italiaanse auto’s per se berust op de werkelijkheid.

13 likes

De goudprijs is erg gestegen dus die kans zit er in. Waarschijnlijk op het moment een stuk meer waard het horloge :wink:

SDGA001

1 like

Ik ben niet zo goed in cijfertjes onthouden. :sweat_smile: Het kan maar zo zijn dat ik er gewoon een factor twee naast zit of zo. Maar ach, als ze allebei maar 250 euro waard zijn, slaap ik daar geen minuut minder om. :hugs:

1 like

Dat is zeker waar, gekocht toen in in Italie voor Iveco werkte :-), daarna ingevoerd

1 like

En een verhuizing achter de rug zo te zien :slight_smile:

1 like

Scheelt niet veel, maar hij mag meedoen. De Louis Moinet ‘Meteoris’ is nét een paar ton duurder dan het sprinter rijtuig incl. de stellen.

4 likes

Beide ongeveer dezelfde waarde
W211 320cdi met 4 ton op de klok

Maar met beide ooooo zoooo blij

2 likes

Auto momenteel nog 2x meer waard. :blush:

6 likes

Ha deze heb ik ook gehad, moet af en toe nog huilen van de rekeningen die ik destijds kreeg voor ‘onderhoud’. Ergste was eentje van 7k (tik in het blok), had een mooi horloge kunnen zijn… :persevere:

Maar hij was wel schitterend om te zien :grin:

Nu overgestapt op Duitse degelijkheid :+1:

7 likes

7K??? :flushed:
Dat is ongeveer wat ik voor die hele auto heb betaald in 2014. Wat vreselijk.
Mijn ergste rekening was een jaartje later bij de eerste keuring. 1300 euro geloof ik. Wel inclusief vier nieuwe banden.
Hij begint ook wel wat te verslijten. Maar er rijden er nog wel een paar rond…

5 likes

Ooit dit lovende review geschreven over een karretje van 250 ballen. :blush:
Ik twijfel wat ik toen droeg, volgens mij een 45,5mm PO.

3 likes

Prioriteiten :+1:

9516d18acfea8e0624caf993cd4d989defaa2adb_1_375x500

20 likes

Een auto bezitten is zó 2018. Wie doet dat nou nog?

2 likes

3 likes

We zouden ook een topic kunnen starten met: “Als jij meer aandacht voor je horloge(s) nodig hebt, dan je dagelijks krijgt”.

Dringen we gelijk tot de kern door :wink:

3 likes

Ik heb mijn Xantia (2001) vorig jaar weg gedaan. Een type 3 1.8 16v. Bij de inruil boden ze me €500.
Omdat de ‘rijklaar maken’ kosten van mijn nieuwe 2e hands Mazda €650 was heb ik de inruil van de Xant ook maar naar €650 geluld. (anders was mijn Hamilton inderdaad meer waard geweest dan mijn auto).

De jouwe is een type 1? '93 ~ '98 ?

1 like

Als student vervoer ik me dagelijks naar school met de trein. Een jaarabbonement kost me ongeveer €250… Desondanks dat mijn 16030 die ik vandaag draag net iets duurder is, is het denk ik wel een betere investering dan éender welk vervoersmiddel.

8 likes

Mijn horloge is een 1980 Pontiac*** en mijn auto een 1998 Suzuki Alto GLS.

“There you have it, no problemos !” :hugs::grinning:.

Hij wordt binnenkort 21 jr. Ik heb 'm nu 3 jaar in mijn ‘bezit’, zogezegd.
Niet stuk te krijgen !

3 likes