Als je horlogemerken zou indelen naar automerken

Porsche x Heuer alles carrera

2 likes

:ok_hand:t2:

4 likes

Tag Heuer?

Panerai -> Fiat Multipla

3 likes

Skoda

1 like

in ā€œmijn tijdā€ gingen de Alpha’s nog gewoon kapot.
Links om, of rechts om.

1 like

Type batterij: Accu Lithium-ion

1 like

Voor mij de perfecte combinatie. Prachtige stukken techniek die meestal alleen door andere eigenaren/liefhebbers herkent word. Ook zijn de Alfa en de AP beide niet alledaagse verschijningen en wellicht een beetje over/op het randje van nuchter Holland. En dus goed dagelijks te gebruiken, zonder direct een stempel als project te ontvangen.

4 likes

Was gisteren hele dag aan het nadenken waar Invicta onder geschaard kan worden. Kwam op cadillac die veel gereden wordt door van die Amerikaanse rappers en gepimpt worden met kleurtjes, iconen, etc…

2 likes

een doorsnee Taxi dus ? Volgens mij moet je dat niet tegen een R-bezitter zeggen…

maar eigenlijk … zie ik dit topic / een opsomming van auto-horloge nog nergens heen gaan…

Steinhart - Geely Merrie 300

10 likes

Rolex is zover ik weet ook geen handwerk (althans niet in die zin dat ieder onderdeeltje met de hand vervaardigd in en kleinschalllig geproduceerd wordt). Wil je dat, dan moet naar merken zoals Patek Phillipe @Rolf_K

1 like

Tissot is een Fiat. Voor de gewone man en grijpen regelmatig terug op iconen uit het verleden. :sunglasses:

3 likes

:heart_eyes:

1 like

Ik vind de Swatch group een soort Volkswagen AG. Skoda is dan Swatch, Certina is Seat en en Tissot Volkswagen. Omega is Audi, Blancpain is Bentley. Dan zijn er nog wat exoten. Ik weet dat ik bij beide bedrijven nog wat merken mis, het gaat om het idee :slight_smile:

5 likes

Deze tijd bedoel je

Dat is allang niet meer van toepassing.

2 likes

Tesla zou Apple watch zijn en al die Android watch horloges zoals de Samsung gear.

Zou dit een landrover defender zijn??

2 likes

Dan zou Breitling een botsauto zijn tja kermis he?!

Nee dan zou ik zeggen BMW, luxe maar toch sportief.

4 likes

Goede vergelijking! Well thought sir :sunglasses::+1: