46 inmiddels en nog steeds 50/50. Grappig, want ik kan ook niet volledig overtuigd kiezen.
Voor mij wint toch de Seiko omdat ik de Aquis iets te lomp vind
46 inmiddels en nog steeds 50/50. Grappig, want ik kan ook niet volledig overtuigd kiezen.
Voor mij wint toch de Seiko omdat ik de Aquis iets te lomp vind
Voor mij waren het de lugs van de Oris die de doorslag gaven (naar de Seiko dus). Als ik er maar eentje mag houden, wil ik wel gemakkelijk kunnen bandenswappen.
Dit vind ik nou de perfecte Connie
Begrijpelijk maar los daarvan, de looks zijn geniaal en alleen om die reden een absolute blijver.
Wauw
Ik twijfel.
M’n GS quartz.
M’n Nomos.
M’n Squale.
Of gewoon een simpel Seikoootje. Ik zit dit met een SKX009 om de pols te tikken, waar ik kinderlijk veel lol van heb. Dus dit.
M’n mini-turtle of SKX.
0 stemmers
met minimaal verschil wint bij mij de dure Japanner GS van de goedkopere Japanners. Moeilijk hoor
De turtle op staal had waarschijnlijk dan weer gewonnen van de GS. Met 1%.
Oh. De dure Japanner is de GS. Voor de goede orde. Want een SKX versus een Turtle maakt mekaar niet veel.
Ik vraag me nog steeds af of het een zegening of een vloek is dat ik die mini-turtle net zo cool vind als die GS. Ik ben hebberig in zeer veel prijsklassen.
Ik draag nog steeds met heel veel plezier mijn SKX. En ik vind hem serieus lelijk In eigenlijk elk opzicht, kan er niks aan doen.
De MM200 daarentegen
Daar klopt voor mij echt alles aan.
Wat vind jij daar eigenlijk van?
Die vind ik prachtig, erg schoon en rustig van ontwerp. Probleem is dat ie met z’n 44mm aan mijn witte Stargate doet denken. Aan dat ding ben ik erg verknocht, maar de 42mm duikers doen het voor mij qua comfort veel beter.
Uit die line-up zou ik dus voor dit ding gaan:
Dat zit 'm goeddeels in de grootte. Al vind ik het niet hebben van kroonbescherming ook tof en old skool op duikers.
Die heb ik gehad. Echt een supertof en mooi afgewerkt horloge. Hele mooie plaat en indices ook die met het licht spelen.
Dat is ook zeker waar! En het is echt een horloge die wel tegen een stootje kan😂