Eddie
25 juni 2026 om 10:21
23
Dat is hem.
In zo’n situatie heb je meer aan een veldfles dan aan een horloge.
En dan zeker zo’n moker waarmee je ook nog de wilde dieren van je af kunt meppen.
Edit, even serieus, je moet gewoon nog 269 dagen het forum bezoeken om te promoveren @Okboomer
Daat helpt het maken van zelfs de grootste onzintopics nix bij
4 likes
Zowieso een betrouwbare quartz want eens je automaat de geest geeft of stilvalt heb je geen besef van tijd meer
APMV
25 juni 2026 om 11:19
26
Simpel in mijn geval, mijn enige solar en ook nog met gmt wijzer en worldtimer bezel
Hoewel de optie van
@Ron63 ook best aanlokkelijk is
3 likes
tompj:
Why?
Het meest voor de hand liggende? Denken dat je zo snel TL2 bereikt om een horloge te kunnen verkopen? Het zal niet de eerste zijn.
3 likes
APMV
25 juni 2026 om 11:25
28
Voor als je een reserve nodig hebt
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop voor TL-2/3, geen inruil.
Merk en model: Breitling Professional Aerospace Avantage E7936210/B962
Diameter: 42 mm
Leeftijd: eerste eigenaar, 13 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei 2013
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja
Verzendkosten of afgehaald in regio: afhalen
Conditie (krassen, werking etc): zie foto’s, op clasp lichte deskdive sporen
Soort uurwerk en kaliber: Quartz , E-bloc i…
1 like
daffie
25 juni 2026 om 11:30
29
Geen horloge…lekker veel nut op een onbewoond eiland.
Deze voor de gezelligheid…
5 likes
Wat zuur weer zulke reacties.
Kan toch gewoon iemand zijn die zichzelf dat afvraagt?
En hij is gewoon nieuwsgierig hoe anderen dat vinden.
2 likes
Ja wat zitter er veel zuure mensen op dit forum ):
2 likes
dreski
25 juni 2026 om 13:58
37
Tja las het niet werkt zullen er niet veel klachten bij Breitling binnenkomen.
3 likes
Mijn Hamilton Khaki Field automatic. Plaatje uit het archief voor de sfeer:
Als ik vast kom te zitten op een onbewoond eiland ga ik namelijk dood. Nou dan maar met mijn favoriete horloge. Kan ik nog een keer genieten van de glare in het zonnetje.
Tja, en dan is op enig moment je batterij leeg…
1 like
Coinoperator:
nee een boot
Heb ik al. Dus liever bier.
2 likes
Solar lekker opladen in het zonnetje overdag.
2 likes