Als je vast zou zitten op een onbewoond eiland welk horloge zou jij mee nemen

:joy::joy::joy:

Doe toch maar een Astron met GPS voor mij. In het andere geval een kapot uurwerk. :wink:

Die heeft echt niet genoeg reserves op een onbewoond eiland. Overleeft het hooguit een dag.

misschien… maar wat een dag zal dat worden… :stuck_out_tongue_winking_eye: :sweat_smile:
ze zal iig niet “stil vallen” vanwege beweging tekort.

Er was toch ook een horloge wat een noodsignaal uitzond…
en dan bedoel ik niet zo’n bejaardending.

2 likes

Hahah ja dat is een Breitling :rofl:

Je was met net voor. Deze: