Recordje topics aanmaken in de maak? ![]()
Dat is hem.
In zo’n situatie heb je meer aan een veldfles dan aan een horloge.
En dan zeker zo’n moker waarmee je ook nog de wilde dieren van je af kunt meppen.
Edit, even serieus, je moet gewoon nog 269 dagen het forum bezoeken om te promoveren @Okboomer
Daat helpt het maken van zelfs de grootste onzintopics nix bij
Inderdaad. Why?
Zowieso een betrouwbare quartz want eens je automaat de geest geeft of stilvalt heb je geen besef van tijd meer
Simpel in mijn geval, mijn enige solar en ook nog met gmt wijzer en worldtimer bezel
Hoewel de optie van @Ron63 ook best aanlokkelijk is
Het meest voor de hand liggende? Denken dat je zo snel TL2 bereikt om een horloge te kunnen verkopen? Het zal niet de eerste zijn. ![]()
Voor als je een reserve nodig hebt ![]()
Geen horloge…lekker veel nut op een onbewoond eiland. ![]()
Deze voor de gezelligheid…![]()

Wat zuur weer zulke reacties.
Kan toch gewoon iemand zijn die zichzelf dat afvraagt?
En hij is gewoon nieuwsgierig hoe anderen dat vinden.
niet echt nodig… ![]()
… maar misschien bent u wel geïnteresseerd in het kleine zusje van mijn B55…
TK: Breitling Exospace B55 Night Mission Horlogemarkt (horloges)
![]()
Ja wat zitter er veel zuure mensen op dit forum ):
Okboomer.
Da’s zeker handig ![]()
![]()
Tja las het niet werkt zullen er niet veel klachten bij Breitling binnenkomen. ![]()
Mijn Hamilton Khaki Field automatic. Plaatje uit het archief voor de sfeer:
Als ik vast kom te zitten op een onbewoond eiland ga ik namelijk dood. Nou dan maar met mijn favoriete horloge. Kan ik nog een keer genieten van de glare in het zonnetje. ![]()
nee een boot
Tja, en dan is op enig moment je batterij leeg…
Heb ik al. Dus liever bier.





