Alsnog voorstellen

:grin:

Getting the Casioā€¦

Ik ga hem gewoon kopen. Is cult ding. Ik ben zelf kaal, brildragend en heb een ringbaardje :stuck_out_tongue:

1 like

Zo dus?..:smile:

1 like

Toen had ie nog alleen een snor. Later kwam de volle ringbaardā€¦

ok

Beste serie ooit en heb hem zeker 3x helemaal gezien.

Ja zeker 1 van de beste. Maar True Detective 1st season staat zeker op een gedeelde 1ste plekā€¦

Die zal ik eens volgen.

Season twee is slecht. De eerste is geniaal. Wel erg donker.

Je was al vrij actief op het forum, dus het voelt niet echt als een kennismaking. Desalniettemin van harte welkom.

Yepā€¦ik dacht ook dat je al langer lid was.

Kun je nagaan hoe gezellig ik kan zijnā€¦

Edit

Ik werk vanuit huis. Ik kan dus makkelijk een tab open laten staan met HF en beetje meelezen en reageren. Dan ben je al snel actief zeg maarā€¦

Welkom, en complimenten voor je collectie!

1 like

Welkom en have fun :+1:

1 like

Welkom op dit forum! Ik had al enigszins kennis met je gemaakt bij het gezellige nummer spelletje in ā€˜Off Topicā€™ Maar horloges blijft natuurlijk troef. Mooie doos met duikerts trouwens!

1 like

Ben onder de indruk van je verzamel tempo! Die Blumo is een topper, zal er bij mij ooit ook wel komen denk ik. De rest van je collectie is leuk gevarieerd :thumbsup:. Waarom geen SKX007/009? Welkom trouwens :grin:.

Welkom ook !
Ook al zit je er al langer bij dan ik :wink:
Heel mooi die Blumo!

Welkom Sjoerd , volgens mij ben je een bekende van me, en hebben we ooit samen een foto furum gehad, terug in de dark ages :wink:

Leuk je hier ook actief te zien.

Wat jje hebt met seiko, heb ik ook, maar dan een combi tussen seiko en citizen. Ik heb ook een paar speciale JDM modellen, speciaal voor de Japanse markt, erg fraai en die zie je nooit :+1:

Leuk kistje vol trouwens, de grote hamvraag is, welk klokje krijgt het laatste plekje? :wink:

Welkom Sjoerd. Mooie collectie! We zijn benieuwd welk horloge het laatste plekje op gaat vullen!