Alternatief Christopher Ward C7 Rapide Chrono

Nadat mijn Vratislavia dus toch niet beviel, ben ik op de site van Christopher Ward beland en zag dat déze klok;

Wat een fantastisch ding! Momenteel heb ik een pilot (Citizen Nighthawk), duiker (Steinhart OVM2) en ik wil nu in elk geval nog een dresser en een racy chronograaf. Deze C7 lijkt mij fantastisch op een tan-kleurige rally strap. Maar, ik kan mijn geld maar één keer uitgeven en ook dit is weer eentje in de categorie “misschien iets te duur voor mij”. Een mooie touch van deze klok zijn de kronen:

Ik vind deze het horloge een eigen karakter geven.

Maar nu mijn vraag; wat voor andere opties zijn er voor mij?

Mijn eisen;

Max 43mm
Saffierglas
Chronograaf met een racy karakter
Minder dan de C7 dus <€380,-

Let’s see 'em!

Binnenkort alles met 15 tot 25% korting in de Black Friday sale, en betalen in GBP scheelt ook al weer zo’n 8%, de versie met bracelet is overigens €440, de GBP prijs is GBP 300 met de promo code 50UK16 omgerekend is dat € 340

1 like

Zo, goede info! Heb je enig idee hoe lang die code geldig is?

Edit; net even geprobeerd, die code werkt helaas niet meer.

Volgens mij eind oktober, ik denk dat dan de Black Friday codes komen eerst 15% op alles, en rond 25 november 25% korting op alles, zo was het in ieder geval vorig jaar. Kijk altijd naar de prijzen in GBP.

Mij wel

En als je de delivery op NL zet?

Mooi horloge! Het is wel weer de periode dat de kortingen komen…

Doet ie het niet :cold_sweat:, vreemd, heb meerdere CW’s via de UK site besteld met kortings codes. Zonde, want in GBP is het flink goedkoper.

Niemand nog andere suggesties?

Tissot PRS516
https://www.boumanonline.nl/horloges/tissot-prs-516-quartz-1-t0444172705100

Tissot v8

Tissot Quickster

Certina DS Podium

Bedankt voor je tips! Die Tissots trekken mij niet, maar die Certina is een schot in de roos! Die ga ik zeker onthouden.

1 like