Goedemorgen allemaal.
Mijn IWC chrono heeft een nieuw leren bandje nodig.
Nou vraagt de vriendelijke dame van S&C hier 320 euro voor (IWA59225). Voordat ik deze bestel ben ik benieuwd of er iemand goede alternatieven weet!
Goedemorgen allemaal.
Mijn IWC chrono heeft een nieuw leren bandje nodig.
Nou vraagt de vriendelijke dame van S&C hier 320 euro voor (IWA59225). Voordat ik deze bestel ben ik benieuwd of er iemand goede alternatieven weet!
Plaatje, maten?
Onze forumgenoot @Floris155 kan je zeker iets moois leveren.
Rios maakt bijvoorbeeld voor de betere horloges, bandjes van high end kwaliteit aan een lagere prijs dan origineel. Ik heb al gemerkt dat soms de bandjes gewoon 100% gelijk zijn, alleen dat het merk er dan niet aan de binnenzijde in vermeld staat.
Ik koop al mijn leren banden bij Jacobstraps in Spanje, topkwaliteit volledig handwerk en goede prijs/kwaliteits verhouding. Leersoort, padded of niet, kleur stiksel etc allemaal naar keuze. Alleen wel geduld hebben want het duurt wel een tijdje….ze worden voor jou gemaakt en liggen niet op voorraad…
Hier nog even de website van Rios…
Ik werk met dit merk voor al mijn klanten met high end horloges.
Ook voor aanzetten met hoekje uit of kantje aan maken ze gewoon op maat.
Vraag er naar bij @Floris155
Mooie 7days ook!
Vraag t aan Diaboliq straps
De Rios Typhoon. Is zowel in donkerbruin als lichtbruin (cognac) beschikbaar.
Wat een tips allemaal!
Ik zoek feitelijk gewoon een 1-op-1 kopie van mijn zwarte Croco band, dus geen nato, stof, glad leer of ander kleurige stiksels…
Dit is de 1 op 1 kopie in topkwaliteit van Jacob.
De originele Big Pilot band heeft klinknagels in het aanzet deel.
Dus 1 op 1 kopie is het niet.
ik zou 7T2 straps benaderen via insta.
hij is de beste custom bandenmaker welk echt fantastische mooie lederen banden maakt.
ook eventueel specifiek voor jou type iwc, zodat je de buckle en pin etc mooie kan overzetten.
voor onder de 100 euro heb je al iets moois en speciaals.
Hier op het forum Ko maakt perfecte banden naar wens. @ Ko-Banden