Alternatief monsterwatches voor plaatsen saffier

Hoi mannen,

Ik wil graag het Hardlex van mijn BFK laten vervangen door DD saffier. Nu heb ik deze maand al 2x contact met Rob van monsterwatches opgenomen, maar vooralsnog geen reactie ontvangen… Niet erg netjes, tenzij er omstandigheden zijn uiteraard.

Ik heb geen zin om langer te wachten en vroeg mij af of er andere kanalen zijn om dit te laten uitvoeren, waar jullie goede ervaring mee hebben?

Grtz,

Dan

1 like

Rob is aan de ene kant chronisch overvraagd en aan de andere kant net te klein om met personeel te gaan werken gok ik.

Volgens mij zijn er genoeg horlogemakers hier te vinden die dat klusje kunnen klaren.

1 like

Ik sluit me even aan bij @Daniello. Ik zou ook graag nog een keer een saffier upgrade willen doen voor twee horloges, waaronder mijn SKX013. :smiley: Maar dat heeft geen haast.

Dus is er iemand met een horlogepers en veel ervaring? Liefst regio Drechtsteden/Rijnmond.

Hier zitten ongetwijfeld goede adressen tussen om saffierglas te plaatsen, succes er mee!

Recent goede ervaringen met horlogeglas.nl ging om alpina horloge dus geen seiko…

Ik heb nog nooit een reactie ontvangen van hem, welke manier ik ook probeerde, geen sjoege :-1:t2:

1 like

Na nogmaals een poging via het contactformulier met Rob in contact te komen, is dit weer op niks uitgelopen.

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en het saffierglaasje afgelopen vrijdag los besteld via zijn site en warempel, valt deze gisteren bij mij op de mat.

Hoogstwaarschijnlijk laat ik deze bij Fiddelaers in Echt monteren.

Jongens bedankt voor de hulp.

3 likes

Ook hier nooit een reactie van Monsterwatches gehad. Het is een vreemde manier van zaken doen,

1 like

Ik heb ergens goede berichten gehoord over een club in Tilb… eh, nee, Sittard.

Richard van Druten heet de goede man.

3 likes

Kijk, morgen ook maar eens een prijsje opvragen voor het plaatsen van het saffier.

1 like

Hmm, klinkt alsof jij mazzel hebt. Ik ben onderhand al bezig met de derde week wachten op mijn bestelling van twee stukjes saffier…:persevere: en zoals de meesten; navraag via mail of contactformulier levert niets op :expressionless:

Ligt al bijna 4 (ja VIER) maanden een Seiko voor een glas en reparatie bij Richard. Helaas na meerdere keren mailen en bellen geen reactie!

Apart dat deze bijzonder klantonvriendelijke manier van werken maar kan blijven voortduren. Kennelijk zit hij in een niche want hij heeft het nog steeds druk. Ik zou er nooit en te nimmer iets kopen. :-1:t2:

Prima adres bij Gerard! Moet goed komen :+1:

Topadres maar hij heeft het te druk.

1 like

Dit dus. In elke andere branche zou een dergelijke manier van zakendoen al lang tot massaal wegrennen van klanten hebben geleid. Ook ik heb in het verleden meerdere malen tevergeefs op een reactie zitten wachten. Wat hij doet, doet hij kennelijk goed. Blijkbaar kan hij het zich veroorloven…

1 like

heb er net een offerte aangevraagd voor een nieuw glaasje.

1 like