Alternatief omega speedmaster reduced

Kijk dan hier even voor mogelijkheden

https://omegaforums.net/threads/first-omega-in-space-fois-on-bracelet.96000/

Aanschaf viel bij mij wel mee alleen was het laatste onderhoud in 2003 geweest dus vandaar. Ik heb hem begin dit jaar een volledige servicebeurt laten geven en was iets onder de 500 kwijt. Denk dat je deze wel voor net onder of rond de 2 moet kunnen krijgen als hij recent onderhoud heeft gehad, anders goedkoper.

Ik zie hier boven al een review van Fratello staan die zegt wel zo’n beetje alles. Zijn ook paar YouTube filmpjes te vinden van dit specifieke model.

1 like

Ook een erg mooi model!

Ik heb besloten om toch opzoek te gaan naar een 311.30.42.30.01.005 nieuw of heel recent. De versie met plexi. Want, plexi = sexy :wink: . Ik zag dat dit horloge op een 16.5cm pols nog best OK valt.

De andere modellen zoals hier besproken lopen ook aardig aan de prijs, en voor een watch only met weinig historie wordt ook 2000-2500 gevraagd.

Ik ga betreft mijn eerste Omega horloge, voor veilig!

iedereen, bedankt!

2 likes

Ook erg mooi en natuurlijk de “échte” speedmaster :wink: maar dan ben je niet voor 2 a 2,5 klaar vrees ik. En een handopwinder vs automaat natuurlijk

1 like

Klopt! Maar ergens vindt ik dat wel wat hebben… het zal me zo’n 3.5 - 3.8k kosten gok ik…

1 like

3800 staat er eentje bij @Crownguard.
Qua maat zou ik toch eerst in het echt passen. De ene pols is zeker niet de andere.
Je wil hem perse op staal dragen… op leer draag hij een stuk kleiner.
Kortom gewoon zelf passen.