Ik ben momenteel aan het zoeken naar een mooie Bulova Super Seville. Alleen merk ik dat de prijzen vrij stevig zijn. Dus vroeg ik mij af zijn er ook alternatieven? Het liefst met een ETA uurwerk.
Ik heb zelf toevallig net een SKX geruild tegen een Bulova SS.
Er zijn vrij veel merken die een day date of Datejust hebben met een ETA, ze zijn alleen allemaal wat ouder.
Deze vent heeft ze vaak
Alternatief betekent concessies doen. En dat wil je eigenlijk niet…
Daim, dus net achter het net gevist. Deze verkoper kwam ik inderdaad ook al tegen ja. Ik zag ook de merken Sandoz en glycine maar deze zijn net niet zo mooi als de Bulova.
Ik neem die van mr. @SwedishChef over. Het wordt m’n grootste project tot nu toe.
In maart om de pols hoop ik, it’s gonna be awesome 
lucky you! Waarom heb je hem in maart pas om de pols dan?
Wij hebben een overgangsperiode afgesproken, soort co-ouderschap.
Omdat ik tot die tijd bezig ben met knutselen ervoor. Hij krijgt in ieder geval een nieuwe goudlaag, en een nederlandse dagschijf. Bestaat dat voor de ETA? Straks wel, nu nog niet 
De rest zien jullie later wel.
Hahaha, zolang ik de weekenden maar vrij ben voor de meisjes.
Dan kan die gouden rakker wel van pas komen, daarom moet ik er van af. Het was thuis niet meer uit te leggen.
Klote is dat hè?? Ken het gevoel…
Je wil helemaal niets eens die aandacht, maar je krijgt ze niet van je af geslagen.
Altijd een heerlijk gevoel om uiteindelijk met veel moeite je voordeur te vinden en te kunnen sluiten met al je kleding nog aan…
Geniet van de rust mijn vriend! Het zal wel even wennen zijn!
Haha ik wist niet dat je van die ‘gouden’ handjes had. Maar handig zo’n stadsgenoot die kan restaureren! Tijdens je co-ouderschap tijd voor nog een projectje?
Absoluut niet. Druk genoeg