Alternatief voor een rubberen Sinn band?

Ik ben voor mijn Sinn 103 op zoek naar een alternatief voor de originele 20 mm siliconen/rubberband aangezien deze band rond de 175 euro kost inclusief een mooie vouwsluiting. De reviews die ik over deze band lees onderschrijven echter wel de kwaliteit en het comfort van de band.

Nu ben ik dus op zoek naar een goedkoper alternatief. Het mooie van de originele band is dat hij aansluit op de kast en dat vindt ik toch wel heel erg mooi.

Dus kom maar op met die alternatieven. Het liefst met foto natuurlijk :slight_smile:

Deze Sinn verdient een kwaliteitsband, dus een Isofrane…

M.i. is de 103 een Fliegeruhr, géén rubber dus. Ik zou voor de nog duurdere stalen band gaan (tu)

louis Schreef:

Deze Sinn verdient een kwaliteitsband, dus een
Isofrane…

Heb een 103 en een Isofrane, het is geen match waar ik qua looks gelukkig van word…

ticothijs82 Schreef:

M.i. is de 103 een Fliegeruhr, géén rubber dus. Ik
zou voor de nog duurdere stalen band gaan (tu)

Die stalen band heb ik :slight_smile:
Maar sinds ik een T-Touch heb met rubberen/siliconenband ben ik eigenlijk wel gecharmeerd van het draagcomfort er van.

Vandaar mijn keuze voor een rubbertje…

Gewoon een mooie lederen band, liefst met een motief: croc o.i.d. Zeg maar hetzelfde als je aan een Speedmaster zou doen.

Menno

Maar Paddy, dan ben je toch helemaal 't heertje? Ik zou het snel vergeten :wink:

ticothijs82 Schreef:

Maar Paddy, dan ben je toch helemaal 't heertje?
Ik zou het snel vergeten :wink:

Haha :slight_smile:

Ik weet wel dat ik het heertje ben maar soms wil je gewoon iets leuks voor erbij…!

thieuster Schreef:

Gewoon een mooie lederen band, liefst met een
motief: croc o.i.d. Zeg maar hetzelfde als je aan
een Speedmaster zou doen.

Menno

Hi Menno,

Dank je wel voor je input maar ik heb al een mooie leren Toshi strap.
En wanneer het straks weer zomer wordt (?) vindt ik een rubbertje (om mijn pols welteverstaan) comfortabeler dan leer of staal.

Het merk BONETTO CINTURINI schijnt ook veel liefhebbers te kunnen bekoren.