Alternatief voor Grand Seiko rond de €1000

alternatieven voor een grand seiko ? lastig qua afwerking te toppen, maar qua looks b.v.

De Orient star date
https://www.ablogtowatch.com/orient-star-standard-date-carbon-fiber-dial-watch-review/

Of als je vintage ook ziet zitten dan is een Seiko king quartz of grand quartz ook erg fraai
https://www.watchiwant.com/attachment.php?aid=1321

Ja op vakantie. Dan heb ik de wekkerradio niet bij me en zo kan ik 's nachts toch zien hoe laat het is. :sweat_smile: Nadeel voor mij is alleen dat ik tegenwoordig mijn leesbril erbij moet leggen anders zie ik alleen maar vage vlekken. :joy:

4 likes

Hahahaha so true :call_me_hand:t2:

1 like

Ik vind tot nu toe de Sarx035 wel echt heel tof.

3 likes

Misschien is dit wat?
Voor een schamele 1450 ekkies heb je er al een, en dan heb je wel een Tag. Iets wat sportiever dan de GS maar wel redelijk dressy. Met SW200 sellita uurwerk, als ik het goed heb.

2 likes

Oude generatie Christopher ward C65 Trident Classic

of een Longines Conquest L36764586 voor rond de 800? GMT-versie is iets duurder

2 likes

Is dit misschien wat?

Heeft inderdaad ook 3 wijzers :wink:
Oh nee wacht, het zijn er 5.

1 like

Deze DS-1 van Certina is volgens mij nog niet langsgekomen en valt ruim binnen het budget van TS. Met lekker lange gangreserve.

9 likes

Iets met knuppel, hoenderhok en humor…

3 likes

:joy: bestaat dat echt?

Wel grand, geen seiko helaas.

Hahaha ja, echt, kost geen drol, volgens mij rond $ 150,00 incl automaat en saffierglas

Inderdaad. En dan nog, wie hier op HF duikt? En hoeveel daarvan dragen dan ook een duiker? Een duikcomputer ok, maar een (automatic) diver? :joy:

2 likes

Ik heb een GMT en ben sinds de aankoop niet meer buiten onze tijdzone geweest.

#hardknocklife

2 likes

Precies dit is dus eigenlijk mijn punt: kopen wat je mooi vindt en niet te spannend doen over allerlei functies of geheime krachten die je horloge wel of niet zou bezitten.

4 likes

Sinn? De 556i is nieuw op bracelet rond de 1000 en tweedehands ver er onder. Erg confortabel wel iets meer tool dan de GS

5b783179ee2391c81524952396a1e727063ae65c_1_374x499

Kuch @HanDavinci kuch

2 likes

Wat is er aan de hand mijnheer? Please elaborate.

O, excuus, ik leefde in de veronderstelling dat jouw laatste aanwinst geheime krachten had. Je nieuwe pose en de moonwalk hebben mij op het verkeerde been gezet gok ik.

1 like