Alternatief voor IWC Portugieser?

Behalve dat ik de IWC Portugieser een heel mooi horloge vindt zijn ze ook vrij prijzig. Wat voor alternatieven kennen jullie?

Een alternatief kan een horloge zijn met ook zo een tijdloze design, of het kan, als de Sinn 6110 serie, een zakhorloge werk als polshorloge zijn. In het laatste geval dan graag shockbestendig.

Als het de “railroad track” rond de wijzer plaat is die je aantrekt; volgens mij hebben verschillende Stowa modellen (Marine chrono bijvoorbeeld) dit ook.

Kijk ook eens naar de Archimede Deck watch.

Groet
Mark

De Marine versie van Stowa misschien?

Check: http://www.stowa.de/nocache/Marine/index,w135472564628688.htm

Het zijn wel leuke horloges, maar IWC weet dat kwa design nog te toppen. Het zal eraan liggen dat ik al 5 jaar naar de Portugieser kijk, maar dat ik altijd vindt dat deze boven mijn budget liggen.

Lutz Schreef:

Behalve dat ik de IWC Portugieser een heel mooi
horloge vindt zijn ze ook vrij prijzig. Wat voor
alternatieven kennen jullie?

:+

een ‘van der Gang’ is natuurlijk ook erg mooi en hoogwaardig en in die stijl maar zeker niet minder prijzig. Volgens mij is er maar één conclusie mogelijk: Probeer de middelen te vinden voor de IWC of wordt gelukkig met een ander horloge uit een lagere (minder hoge) klasse die uit zichzelf fraai is, maar wel totaal anders.

Deze Christopher Wards zijn ook zeer mooi:

www.Christopherward.co.uk

neptukker Schreef:

een ‘van der Gang’ is natuurlijk ook erg mooi en
hoogwaardig en in die stijl maar zeker niet minder
prijzig.

Het tegenovergestelde zul je bedoelen :wink:

Het feest gaat helaas niet door. Mijn polsen zijn te dun. Dus geen Portugieser van 44mm, een ook geen horloge van 37mm kast doorsnee.

Ik denk dat ik bij mijn zakhorloges blijf…

Bedankt voor het meedenken…