Alternatief voor Omega stalen band

Beste liefhebbers,

Ik ben benieuwd wat jullie voor ideeën hebben als alternatief voor de stalen band van deze omega Seamaster. Ben zelf niet echt van de stalen banden dus zoek een alternatief. Nato? Leer?

Hoor graag van jullie

Seamaster:

Sowieso rubber. Leer op een duiker kan IMO echt niet. …Nou ja, haaienleer wel. :wink:

En NATO - ik snap 't nog steeds niet. Zit onaangenaam, beschadigt je achterdeksel, is een ramp met lange mouwen (dus vanaf half september tot half mei), en staat cheap-ass.

Dat dus in elk geval niet. :smile:

2 likes

Deze.
De 98000085 van Omega.

Mika

4 likes

Meedoen met de Bond hype! Gestreepte NATO dus. Ik vind een NATO juist prima dragen, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Ik ook…:+1:
[URL=http://s1206.photobucket.com/user/mspoon1/media/20150812_115352-1.jpg.html][/URL]

Vind de nato op een speedy wel erg mooi maar niet zo passen bij de seamaster

Wat dacht je hier van!!!

[URL=http://s380.photobucket.com/user/farfal/media/Omega-Seamaster-Chronograph-ETNZ-watch-6.jpg.html][/URL]

Rubber is mooi maar zou dan wel een blauwe willen

Zijn die te koop in dezelfde kleur als de wijzerplaat?

Nice!

Hoe bevalt deze? Zou deze graag voor mn Speedy hebben…

je moet je kroon even dichtschroeven

2 likes

Duur…:laughing:
Heb hem niet meer maar op zich een fijne band maar natuurlijk niet zijn geld waard.

De band van @Mika is dan de beste oplossing en staat goed.
Nato vind ik ook een verschrikking ( sorry voor de liefhebbers daarvan), de stalen band heeft toch mijn voorkeur.

Geen anti-staal alternatief, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe deze irl op de speed semester band zou staan…

Verkeerde duiker uitgekozen voor een andere band dan staal… Deze Omega is een van de weinige klokken die zo mooi op deze band staat. NATO is heel goedkoop en er is veel variatie in, dus dat is een makkelijke keuze om gewoon te proberen. Anders maar voor rubber gaan… leer past niet bij deze klok in mijn ogen.

Gewoon gaan wennen aan staal

Hele fijne band ook, dus snap het probleem niet.

Quanta costa? Zal vast de duurste nato band ter wereld zijn :slight_smile:

Ahumn…:expressionless: