Ik mag mezelf wel typeren als redelijke bandenslet. Ik vind het leuk om dmv verschillende banden te gebruiken, mijn horloges verschillende gezichten te geven.
Sinds een dikke maand ben ik in het bezit van de Speedy Tuesday. Absoluut een prachtige klok. En leent zich goed voor verschillende soorten banden.
Een van de banden die ik (op foto’s in elk geval) erg goed op de Speedy Tuesday vind staan, is de Snoopy strap.
Echter, voor band incl buckle ben je volgens mij meer dan 400 euro kwijt (toch?). Met de aankoop van de Halios Seaforth in het verschiet, en de onzekerheid of ik hem echt, echt heel mooi vind, vind ik dat wat aan de gortige kant.
Daarom de vraag: Wat is de ultieme band die het dichtst in de buurt komt van die Snoopy strap? Hoor het graag van jullie!
Voor de liefhebbers nog wat plaatjes van de Speedy Tuesday (onder het motto: een topic zonder foto’s is geen topic)
thnx Ide, die ziet er inderdaad gaaf uit!
Toen ik erop googlede zag ik dat je hem ooit al eens verkocht hebt (welke band heb jij niet gehad en weer verkocht?), Verkocht: Hadley Roma sailcloth 20mm