alternatieven ...??? let's fall in love

Waarom Patek Philippe?
Omdat Patek een eerbetoon is aan de christelijke superioriteit. De heerlijkheid die zich afgespeeld heeft tijdens de kruistochten is een memorabel moment wat vereeuwigd wordt in de kunstwerkjes van Patek.

Patek heeft onderstaand prachtstuk uitgebracht ter herinnering aan de ‘world domination’ waar ‘wij’ , het vrije volk in het westen, zo naar streven. Overal waar wij komen , willen wij deze vrijheid brengen.

Details als een mini-bijl in de vorm van een rotor zijn een eerbetoon aan de prachtige strijd die geleverd is tijdens de kruistochten.

Eat that Seiko.

7 likes

Jammer dat je geen doekoe voor een Credor Eichi II hebt. Maar goed. Ik zie mooie horloges voorbij komen, de mijne blijft een Moser, want fumé :grin::+1::hugs:

Shit man, ik ben net in m’n koffie gestikt van het lachen. :grin: :grin: :grin:

2 likes

:facepunch::joy:

Even met de billen bloot .

Zojuist telefoon gehad en de 2 laatste puntjes op de i uitslag over ontvangen.

1 positief
1 negatief.

Dat betekend dat het hele feest NIET doorgaat en het Cellini en Milgauss plan ook de diepvries ingaat.
De aanschaf was bedoelt om wat te vieren en dat stukje is er niet… Helaas…

Volgende ronde beter, we gaan rustig verder zoeken.

4 likes

Ai. Geen idee wat het plan was, maar hoop dat er snel een volgende gelegenheid komt om de horloges aan te schaffen.

2 likes

We waren met een nieuwe woning bezig.
1.6 hectare grond erbij.
Plan was stallen en paarden bak te bouwen.
Maar… vergunning voor de bak gaat niet lukken ivm archeologisch onderzoek dat verricht is en voor ons negatief heeft uitgepakt.
De stallen en verlichting was wel ok…

Dus om die reden gaan nieuw huis en geen horloge om het te vieren.

1 like

Gelukkig maar, ik dacht even dat het iets medisch was!

Ah kijk - klinkt als een mooi project dus jammer dat het niet door gaat. Maar zoals altijd komt er straks iets nog beters voorbij, let maar op.

1 like