alternatieven Seiko Presage

Zeer mooie wijzerplaat. Mooie kast en draagt zeer comfortabel.
https://www.mooihorloge.nl/hamilton-jazzmaster-h32515641.html?gclid=Cj0KCQjw756lBhDMARIsAEI0AgnTpr1HHpvpivEHjGaMPJIciLLb2Yutq2b9eNHMnZ2zDHPK3kN0-eUaAmmdEALw_wcB

3 likes

Een wat minder bekende variant maar mogelijk interessant, de Mido Belluna.

6 likes

Allemaal mooie alternatieven. Maar de Presage is toch wel uniek. Zeer elegant met een sportieve toets. Zeker de blauwe overwegen.

De Gentleman van Tissot is een ander kaliber. Enkele dagen terug wou ik de gouden PRX bewonderen bij de Tissot AD. De groene Gentleman sprong zo danig in het oog … ik moest van mijn hart een baksteen maken om mij te verwijderen van de vitrine.

2 likes

Neh, dat issie juist niet. Het is een van de best verkopende lijn uit de Seiko stal, naast de zogenaamde 5KX lijn. Een giga massaproduct wat je op straat echt om praktisch iedere pols wel ziet. Noem me een snob, maar ik spaar dan liever door voor iets wat je minder vaak ziet en er nèt even wat lekkerder uitziet, of ik ga voor een mooie vintage en dat mag ook zeker wel een Seiko zijn. Maar goed, ieder z’n ding natuurlijk. Maar om dan te beweren dat een Presage uniek is… :crazy_face:

Ook iets duurder maar er is vast wel korting te bedingen… Prachtig horloge met mooi uurwerk (28800 bph) en saffier glas.

1 like

Uniek in zijn geslaagde wijzerplaat, elegantie sportieve toets. Maar ook hier kunnen smaken verschillen.

1 like

Een zwarte Junghans Max Bill met sportief groen bandje?

Die seiko is groot en dik voor zijn stijl

2 likes