Alternatieven voor de standaard Velcro strap van de MoonSwatch. Laat je combinaties zien!

Hallo allemaal!

Kon hier (nog) geen topic over vinden, maar kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die de standaard band van de MoonSwatch zachts gezegd niet zo prettig en mooi vind zitten.

Waarschijnlijk komt het omdat mijn polsen te smal (17 a 17,5cm) zijn en de band (nog) te stug maar ik kan maar niet wennen aan de standaard band.

Ik ben de afgelopen weken al eindeloos aan het zoeken maar verder dan de rubberen (Omega) band met ronde uiteinde kom ik niet.
Daarbij komt ook nog eens dat op mijn Mission to te Moon en mijn Mission to Uranus de stalen sluiting geen gezicht vind! :flushed::see_no_evil:
In mijn hoofd klopt het dan niet omdat de horloges niet van staal zijn en een kleur hebben. Nou heb ik dit redelijk weten te ‘tackelen’ op de rubberen band maar zou niet weten hoe ik dit moet doen met de hardware van bijvoorbeeld een NATO (En om nou elke keer alle hardware van de NATO in kleur te spuiten is ook zo wat :rofl:)

Zojuist vanuit Italië de Mission to Jupiter binnen gekregen dus alle hulp / tips zijn welkom :rofl:

Dus mijn vraag is eigenlijk simpel:
Op welke banden dragen jullie je MoonSwatch? Welke combinaties hebben jullie bedacht?

Alvast bedankt voor de tips en foto’s!
Kom maar doorrrrrr… :grin:

9 likes

Ik heb een grijze en een rode nato voor m’n Pluto. De stalen hardware stoort me eigenlijk niet.

14 likes

Staat inderdaad heel gaaf zo! :ok_hand:t4:

1 like

12 likes

Op zwart rubber van ome Ali(gelijk aan RubberB)

8 likes

Of op oem Seamaster rubber strap

9 likes

6 likes

Je hebt geen liefde voor je Mercury, je bent m zat hé :grin:

2 likes

:sunglasses:

6 likes

Lekker kerel, maar moet een zwarte sailcloth op!!

Edit: doe maar toch niet, ben je 'm sneller zat :rofl:

14 likes

Staat mooier dan ik had verwacht! :ok_hand:t4:

1 like

2 likes

Gaaf hoor! Lekker me combinatie

1 like

Vind het nog best een vette combi zo! :ok_hand:t4:

Kan je aan die Velcro strap wennen?

afbeelding

Grijze nato’s zijn de blauwe spijkerbroeken van de horlogewereld maar ook gewoon heel prima voor de skeermaster.

4 likes

Via ebay dan ofzo of een of andere online retail?

1 like

Waar koop dit in Nederland niks te krijgen van die moonswatchen

1 like

Wat bedoel je ?

Nee, mijn ouders wonen in Italië haha!

2 likes