Alternatieven?

Alternatieven voor de Omega Speedmaster pre-moon vintage?
Prijsklasse rond de 250

Denk dat ie nog te vroeg is voor n hommage. V d speedy zijn ze er wel, met alpha denk ik als bekendste.

Zijn ze er voor dit horloge echt niet? Hmmm… Jammer, iets wat dichtbij komt ook niet?

Mvg Max

Er is een Citizen die er sterk op lijkt. Ben even het typenummer kwijt, maar als je op Citizen speedmaster homage zoekt op Google dan kom je al een heel eind.

Anders voor €900 een echte Speedy Mark ?

Verkeerd topic, sorry

Wellicht helpt deze site:
http://www.invoercalculator.nl

Kan je het misschien narekenen voor mij? http://m.ebay.nl/itm/261650013684?nav=SEARCH 49,99 USD is 22283,84RUB. Weet niet of ik het goed heb gedaan. Als ie zou willen, graag :slight_smile:

Mvg Max

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Zelf maken misschien, of ziet u daar toch maar vanaf? :slight_smile:

Hallo,

Het zijn allemaal potentiele kopen, ik kijk gewoon een beetje rond en tot nu toe gaat dat aardig en een Orient Bambino heb je al voor 170 euro, heel verschil met 370 euro

Nee nee, moet alleen even wachten op Mr. Payday :slight_smile:

ik ben het wel een beetje met Jaap eens…

Je hebt nu inmiddels 5 topics geopend met vrijwel steeds dezelfde vraag. Ik wil hier geen MOD uithangen maar wellicht is het handiger om alles te cebtreren in 1 " ik zoek een nieuw horloge" topic? Verdiep je eens in de materie en speur eens wat rond op het te-koop gedeelte dit maakt de bereidheid een stuk groter. Ook over zaken als invoerrechten zijn meerdere discussies te vinden.

MaxVH Schreef:

Hallo,

Het zijn allemaal potentiele kopen, ik kijk gewoon
een beetje rond en tot nu toe gaat dat aardig en
een Orient Bambino heb je al voor 170 euro, heel
verschil met 370 euro

Beste Max,

Als beginnend horlogeverzamelaar zul je de komende tijd volwassen moeten worden door het doen van de nodige aankopen die je uiteindelijk relatief snel weer van de hand zult doen. Een van de valkuilen van de beginnende verzamelaar is een extreme focus op prijs.

Uiteindelijk zul je meer uitgaan van wat je echt mooi vindt en dan daarna kijken of je er budget voor wil vrijmaken.

Je hebt ook wel gelijk, ik zal dr een paar verwijderen.

Ben het met Jaap en CvK eens…het forum is geen google…er wordt hier graag kennis gedeeld enhulp geboden maar je algemene vragen lijken erop dat je zelf weinig zin hebt om zoekwerk te doen en alles je graag laat aandragen. Doe eerst zelf wat moeite, geef aan wat je al hebt gevonden en dan kun je gericht vandaaruit vragen stellen.

capice Schreef:

Ben het met Jaap en CvK eens…het forum is geen
google…er wordt hier graag kennis gedeeld enhulp
geboden maar je algemene vragen lijken erop dat je
zelf weinig zin hebt om zoekwerk te doen en alles
je graag laat aandragen. Doe eerst zelf wat
moeite, geef aan wat je al hebt gevonden en dan
kun je gericht vandaaruit vragen stellen.

+1

Nogmaals, ik zal het doen. Alleen zijn de horloges moeilijker te vinden dan ik dacht. Waar ik eerst altijd op horlogeloods.nl ofso terechtkwam kom ik nu om sites waar ik niks mee kan. Daarom, maar nogmaals ik heb al gemailed naar Moderators om een paar topics te verwijderen

orient er24004b bij creationwatches 103,- euro.
free shipping

Do nt feed the troll! :slight_smile: