Altijd al geweten: Hublot is geen horloge, maar een GADGET

Op Nu.nl staat een berichtje over de Hublot Oceanographic 4000:

:wink:

Dit citaat is ook leuk. “Men kan er dus gerust een paar kilometer mee duiken, zonder de tijd uit het oog te verliezen.”

Ik hou het zelf meestal op 500 meter. Krijg nogal snel last van mijn trommelvliezen. :smiley:

Echt geschreven door iemand die van toeten nog blazen weet. Maar ja de gehele journalistiek zuigt zwaar tegenwoordig. Menig schoolkrant doet het beter.

En ook met de grammatica wordt gesold: als het niet om personen gaat schrijf je ‘beide’.

Een eindredactie is er tegenwoordig ook niet meer kennelijk:

“De Oceanographic 4000 zijn de kleine lettertjes vervangen door grote cijfers, zowel wat de maximale diepte betreft als de prijs.”

En:

“De titaniumversie heeft een adviesprijs van een slordige 20 duizend dollar. Voor zijn broertje van koolstofvezel vraagt Hublot nog eens 6 duizend dollar extra.”

Lelijk taalgebruik. Volgens mij schrijf je ofwel voluit twintigduizend, of in cijfers 20.000 maar niet een mengvorm…

taaiewillem Schreef:

En ook met de grammatica wordt gesold: als het
niet om personen gaat schrijf je ‘beide’.

Wel offtopic, maar toch, dramatisch die spelling/grammatica tegenwoordig. “De Oceanographic 4000 zijn de kleine lettertjes vervangen door grote cijfers, zowel wat de maximale diepte betreft als de prijs.”

De Oceanographic 4000 zijn?!?

Ach laat ook maar…

Het is nu.nl

Verder vind ik Hublot mooie als lelijke horloges uitbrengen. Deze vind ik wel mooi, maar hij zal wel veel te groot zijn.

Ik vind het maar een “lelek” ding.

:wink:

Vind het maar mager van Hublot voor 20000 euri een horloge dat maar 4 km onder water kan. De Swiss Military 20000ft die ik lever kan dik 6 km onder water, en dat voor een fractie van de prijs!

Zoltar Schreef:

Vind het maar mager van Hublot voor 20000 euri een
horloge dat maar 4 km onder water kan. De Swiss
Military 20000ft die ik lever kan dik 6 km onder
water, en dat voor een fractie van de prijs!

Geldt dit als reclame ;). Wel een vet ding trouwens die Swiss Military. Veel stoerder dan die Hublot imho!

Hublot maakt verschrikkelijke horloges voor patsers, net als Breitling tegenwoordig (in tegenstelling tot vroeger).

R

Oef wat een joekel, te oversized voor mijn smaak.