Alvahe

Bandje verkocht aan @alvahe, vlot contact en snelle betaling; goede koper!

1 like

Bedankt :slight_smile:

Nu nog een horloge vinden dat bij het bandje past - deze alvast niet :joy:

1 like

Aantal sleutelhorloges verkocht aan @alvahe, perfect en snel afgehandeld. Bedankt !

1 like

Gisteren heb ik bij @alvahe een Bulova Spaceview Accutron gekocht. Vlotte afhandeling, duidelijke communicatie en als afsluiter heb ik een paar tips meegekregen :slight_smile: Een erg fijne transactie!

1 like

@alvahe kan nu netjes banden wisselen. Veel plezier ermee. Snelle deal, goede communicatie en betaling.

1 like

Bandje gekocht van @alvahe
Perfecte transactie.
Dank

1 like

Vandaag een Vostok Amphibian overgenomen van @alvahe.
Perfecte afhandeling. En bedankt Alfons om mij de accuraatheid van deze rus te tonen !

1 like

Horloge gekocht van @alvahe, prettig en snel contact en horloge was heel erg goed verzonden, zeker gezien de waarde. Absolute aanrader!

1 like

Heb een mooie CWC mogen opknappen en servicen voor @alvahe /Alfons; zeer snelle betaling, prima communicatie; top!

1 like

Hier ook top ervaring :+1:

1 like

Horloge gekocht van @alvahe. Ziet er nog beter uit als in de advertentie! Bedankt en aanrader voor andere leden op dit mooie forum.

1 like

Een horloge verkocht aan @alvahe. Zeer vlotte communicatie, snelle betaling en gewoon een vriendelijke kerel. Aanradar!

1 like

Mooie Luch overgenomen van @alvahe

Fijne en snelle transactie. Bedankt!

1 like

Toegetreden tot de Presage-club, met dank aan @alvahe. Dank voor de fijne transactie! Nu maar ‘s gaan spelen met verschillende bandjes.

1 like

Horloge gekocht bij @alvahe. Na twee weken subtiel gebruik stond het horloge op mysterieuze wijze stil. mailde @alvahe en vroeg aardig om hulp. 3 e-mails en een week later nog steeds niks. Geen aanrader. Zoek liever een wel werkend horloge.

Huh Willem @Willemvdv01, ik heb geen enkele email van je ontvangen, anders had je zeker een reactie gekregen! Welk e-mailadres heb je gebruikt? (heb ik je mijn emailadres gegeven?) Contacteer me even via privébericht op dit forum als je wil?

Groet,

Alfons

Horloge gekocht van Alfons @alvahe , leuke mondia top second. Goede communicatie en snelle verzending. Aanrader!

1 like

Er was een foutje met de mail. Zodra @alvahe dit merkte schreef hij en bood hij aan om het horloge volledig terug te betalen. Ik had het geld een paar dagen na het aanbod binnen. Vanzelfsprekend het horloge teruggestuurd. Ontzettend fijne, aardige en behulpzame verkoper. Heel betrouwbaar.

1 like

@alvahe (Alfons) heeft mijn Casio Oceanus overgenomen. Zeer correcte en duidelijke communicatie en het geld had hij al gelijk overgemaakt. Pakketje verstuurd en een reactie van hem nadat hij het horloge ontvangen had. Aanrader en fijn zaken doen met Alfons :+1:t2:

@alvahe

Speedbird overgenomen. Goed contact, zeer goed verpakt. Heel tevreden met deze aanwinst.

1 like