Alweer Catawiki

En gelukkig staat die hier nog maar op 150euro.

1 like

Heel marktplaats staat volgeplempt met Catawiki zegt dat niet al een beetje?

3 likes

Dat is inderdaad nogal opvallend. En best hinderlijk

1 like

Bericht naar expert gestuurd, zal waarschijnlijk niets weerkrijgen, maar de vraag was hoe dit kon, ik gaf hem al enkele opties (fraude, incompetentie, …).

Die site kwam even in mijn belangstelling toen ik zag wat een verkoper binnenhaalde op een vintage Omega. Lijkt dus een site om te verkopen eerder dan om te kopen.

2 likes

Het kavel is weggehaald. Dat is al een begin.

Samantha (Catawiki)

Jun 26, 11:01 CEST

Dear Sir or Madam,

Thank for your message. We see that you have noticed an error in the lot description of lot 35. Omega - Seamaster Professional 300m - Heren - 2000-2010 https://auction.catawiki.com/kavels/27602771. We appreciate you bringing this to our attention.

We have forwarded your feedback to our relevant expert
We always try our best to make sure that all lot descriptions are correct and provide fully detailed information. We will make sure our expert reviews your feedback.

Thank you again for bringing this to our attention. We apologise for any inconvenience this may have caused you.
Kind regards / Met vriendelijke groeten,

Samantha
Catawiki Customer Support

3 likes

Prima respons. Hou maar eens zo veel lots perfect in de smiezen. En daar wringt de schoen volgens mij. Catawiki zou beter minder lots aannemen, daar de tijd voor nemen (research) en dan mag de prijs ook wel een tikkie hoger misschien. Plus realistischere prijzen schatten. Meer kwaliteit, minder kwantiteit dus.

3 likes