Hallo,
Wat jij hebt gepost komt op hetzelfde neer eigenlijk wat ik heb gepost.
Alleen bij jou vertellen de Hoge Heren eigenlijk hoe je het verhaal moet "vertalen"
Er is alleen wel een verschil tussen een zwitsers uurwerk en en een zwitsers horloge.
Ze hebben het hier ook vooral over de midrange horloges.
Groet Peter
Hallo,
Wat bedoel jij eigenlijk precies met de term Swiss made hoeft niet veel te zeggen.
Als je dat uitlegt dan weet ik wat meer.
Groet Peter
Al met al zijn er enkele hiaten grotendeels de afwerking.
Als je de foto vergroot moet je maar is kijken naar het “open” gedeelte.
et moet volgens mij rond zijn maar het ziet eruit alsof iemand met een knabbelschaar/blikopener een rondje heeft gemaakt.
Ik heb enige foto’s gemaakt en naar de verkoper gestuurd.
Ben benieuwd wat de reactie is.
Over Made in Swiss kan je uren over praten,dat blijkt wel.
50 procent van wat?
De waarde vd onderdelen of de uiteindelijk echte onderdelen?
Dat is mij nog steeds niet duidelijk.
Ik wist dit eerlijk gezegd niet, dus een peperduur Zwitsers exclusief uurwerk kan voor 40 procent bestaan uit onderdelen die uit de zgn lage lonen landen komt?
Uiteraard zal er een goede controle zijn maar gezond vind ik het niet.
Made in Swiss well at least fifty percent…
Hallo,
Nee dat weet ik ook wel dat je gelijk niet wil halen maar het is toch leuk en boeiend om het met elkaar over te hebben. Maar even dit stukje uitgelicht uit mijn mail: Een zwitsers uurwerk :
is in Zwitserland geassembleerd
is geinspecteerd door een zwitserse fabrikant
bestaat uit onderdelen die voor minstens vijftig procent van de waarde daarvan in Zwitserland zijn gefabriceerd .Dat heb ik zelf niet verzonnen ,dat is zoals het staat in het artikel dus ik bedoel te zeggen dat is niet mijn defenitie het staat daar gewoon zo
Als je dat wat hierboven staat gaat uitkristaliseren over het zwitsers uurwerk kom je uit bij het verhaal van Paul . Dat de andere 50 procent van de waarde dus gewoon uit een ander land komt.
Maar dat wist ik zelf ook wel waar moeten ze die andere 50 procent anders vandaan halen?
Groet Peter