Alweer een lid op dit forum

Goedenavond,
Na lang te hebben meegelezen op dit forum wil ik me graag even voorstellen.
Mijn naam is Edward van der Ploeg ben getrouwd en ben vader van twee kinderen.
Ik ben al langer geinteresseerd in horloges.Dit is begonnen met quartz horloges(tommy hillfigger,seiko,emporio armani,mexx,adidas) en is overgeslagen op mechanische horloges(seiko 5,drie alpha’s en (sorry) een nep panerai.)Vindt het trouwens een geweldig plan om een limited seiko voor dit forum te krijgen,ik doe zeker mee.Ja,ja het seiko virus heeft mij,sinds mijn geweldige seiko 5 atlas,ook besmet (en dit bevalt prima).Zal binnenkort wat foto’s mailen.Tot horens en ziens op de eerstvolgende RIKKETIK.

Mijn hemel alweer een liefhebber. Welkom, welkom. Ik ben benieuwd waar de verzameling op uitkomt.

Ik ben wel benieuwd hoeveel leden we ondertussen hebben hier op het forum?

Welkom hier! Je moet ergens mee beginnen toch? Zo te zien gaat je keuze nu de goede kant op. Degelijke betaalbare horloges van gerenomeerde horlogemerken. Veel plezier hier.

Coen

Ps: wat komen er veel leden bij zeg in deze korte tijd! Het forum wordt even geboost met nieuwe mensen.

Haha Jurgen, ik was aan het typen toen jij postte, maar inderdaad: wat komen er veel leden.

Welkom Edward,

Je hebt het mooiste Forum uitgekozen om lid van te worden, daar zal je geen spijt van krijgen.
Je zult wel merken dat we hier veel van foto’s houden, dus gauw iets plaatsen.

Ik weet ook niet hoe dat komt, maar de toestroom is de laatste tijd enorm groot, maar ik moet er wel bij vermelden dat we ook enorm leuk en goed bezig zijn met zijn allen, behoorlijk actief dus.

Misschien kan Henrik ons eens laten weten hoeveel leden er zijn.

Mijn beste,

Van harte welkom Edward op dit majestueuze forum.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, langzaam zien ontwaken.

En voor nu; “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Je hebt de juiste merken, dus dat komt wel goed hier :smiley:

Hoi Edward,

Welkom hier!

Groeten,

Martin

Welkom Edward,

op dit forum zul je ook heel wat Seiko fans tegenkomen maar bovenal:
liefhebbers van mechanische uurwerken.

gr Ron

Hoi Edward,

Welkom op dit mooie forum. Voor de liefhebber van mechanische horloges is het hier het Walhalla!!! Van goedkoop tot peperduur, je komt het hier allemaal tegen. En door alles heen voel je de passie voor horloges die ons allen bindt!!

Veel plezier!

Gr Ron

Welkom Edward,
Vader van twee kinderen (die in de loop van de tijd steeds goedkopere kleertjes aangepast krijgen :slight_smile: ) en met een nep-Panerai de eerste stapjes heeft gezet naar een échte.
Dit wordt een dure grap Edward, ga maar vast staatsloten halen…
Suc6
Jur

Zal jou dat eens vertellen? 2525 ingeschreven leden waarvan er 1852 ook daadwerkelijk tenminste 1 keer hebben gepost. Maar niet verder vertellen hoor :smiley:

2525 Mooi getal.

Bijna 700 geregistreerde lurkers, dat is best wel veel.

Meer dan 2500 geregistreerde leden. Moet dat niet gevierd worden?

Dan blijf je bezig :smiley:

Edward,

Welkom op dit prachtige forum voor liefhebbers van horloges in de breedste zin van het woord. Ik wed dat je hier je draai vind en zult genieten van alle kennis en al het moois wat hier langskomt.

En zoals gezegd…van foto’s krijgen wij hier nooit genoeg!

MVG,

Joram Krol.