Alweer een Longines Avigation BigEye NA/review-topic - met veel plaatjes

Niet nodig hoor, ik zal het samenvatten:
Eerst had ik teveel twijfel, teveel nadenkerij en te weinig smaak. Nu meer smaak, minder nadenkerij en gewoon de trekker over gehaald. Een horloge gekocht met drie subdials, waarvan één groter is, vandaar de naam BigEye. En ik vind hem mooi. en iedereen die dat niet vindt is stom
The end.

3 likes

:joy::+1:t2: thanks

Ik ook!

1 like

Top! Ik vind hem gaaf! :ok_hand:t2:

1 like

Mooi horloge! Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd, super aanwinst en ik weet niet of het door de tekst of de foto’s komt (of beiden), maar nu wil ik ‘m ook :heart_eyes:

1 like

Prachtig horloge, verhaal en foto’s. In alle opzichten jaloersmakend! Veel plezier met deze mooie aanwinst.

1 like

Mooi hoor, en prachtige review. Dank voor de mooie plaatjes ook.

1 like

Helemaal top!

Lekker verhaal en Ik zeg het al sinds 2017: gewoon een heel nooit horloge!

.:beers:

1 like

Mooie review! Goed geschreven, veel foto’s en leuk om wat mee te krijgen over je besluitvormingsproces.

Ennuh…

… aandacht voor detail :smile::ok_hand:

Veel draagplezier!

1 like

Mooi hoor :ok_hand:, veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi hoor die laatste band op de foto!!

Bij horloges van dit soort fabrikanten zit (in tegenstelling tot die Vostoks die jeje hele leven kan kopen voor dit bedrag) de toegevoegde waarde in de fantastische details en afwerking die je zo mooi op de foto hebt gezet! :face_with_monocle:
(Althans dat vind ik dan hè? :slightly_smiling_face:)

Veel plezier ermee!!

1 like

Ja, die blijft er ook op.

Ja, ik weet het. Een beetje het verschil tussen friet van Piet en Inter Scaldes. Omhoog gaan in kwaliteit kost exponentieel meer geld. Niet teveel over nadenken, maar gewoon genieten.

Mooie review en prachtig horloge! :heart_eyes: Enjoy!

1 like

Het is een cadeau voor jezelf en het is supertof dat je élke dag zoiets moois kan dragen!

Niet meer mijmeren over het geld maar wees dankbaar dat jij je het kan permitteren! :slightly_smiling_face:

Een mooi horloge tilt het leven soms nét uit die saaie grijstinten en grauwe eenheidsworst.

Anyway; ben in een filosofische bui merk ik! :flushed:

2 likes

Gefeliciteerd!!

En opeens zijn er 3 Big eyes op het forum😂

5 likes

Ja, ik zag het! @Y1984 had er laatst ook eentje gekocht. Zijn aankoop was misschien wel het laatste zetje dat ik nodig had.

2 likes

Fraai en smaakvol… Horloge, tekst én foto’s… Enjoy!

1 like

Leuk geschreven review, leest lekker weg. Foto’s zijn ook geweldig. :+1:t2:

1 like

Goede NA en een prachtig horloge. Geniet ervan!

1 like